وزیر سابق اطلاعات گفت: یکی از ترفندهای دشمن، ایجاد ترس با تهدید است، همان‌طور که آقای ظریف، در زمان مذاکرات، در نتیجه تهدیدات دشمن، عنوان کرده بود که آمریکا می‌تواند با فشار دادن یک کلید تمام تأسیسات ما را نابود کند! و این ترس سبب اشتباهات دیگر شد.
کد خبر: ۳۶۱۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱ 16 January 2017
 به گزارش تابناک رضوی، حجت الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی در مراسم یادبود شهید نواب صفوی که در تالار قدس کتابخانه آستان قدس رضوی برگزار شد با بیان اینکه قرآن سرنوشت قوم یهود را برای عبرت دیگران به صورت کامل بیان کرده ، گفت: قرآن منشور جامع هدایت بوده و اسباب هدایت بشری را فراهم کرده و در تحلیل های خود 3 بخش تعقل، عبرت گیری و تحریک احساسات را مورد تأکید قرار داده است.

مصلحی: ظریف در زمان مذاکرات ترسیده بود! / طرح دشمن برای انتخابات 96 به خیابان کشاندن طبقات متوسط به پایین علیه نظام است
 
وزیر سابق اطلاعات تصریح کرد: تفکر و تعقل در تاریخ به انسان کمک می کند تا عمق خوشبختی و یا شقاوت ملت های مختلف را فهمیده و از آنها برای زندگی خود استفاده کند.
 
به گفته مصلحی، نفوذ که رهبر معظم انقلاب نیز بارها نسبت به آن هشدار داده اند یکی از راههای دشمن برای متوقف کردن انقلاب اسلامی است. دشمن با پروژه نفوذ کاری می کند که مسئولان، نخبگان و مردم دچار اشتباه محاسباتی شوند.
 
وی طراحی دشمن در انتخابات آینده ریاست جمهوری را تلاش برای به خیابان کشاندن طبقه متوسط به پایین در خیابانها ذکر و بیان کرد: دشمن هر بار با عبرت از شکست توطئه های قبلی خود، با طرحهای جدید وارد میدان می شود و با استفاده از افراد تحت تاثیر جاسوسهای خود، اهدافش را اجرا می کند.
 
 وزیر سابق اطلاعات یادآوری کرد: طراحی امروز دشمن نفوذ در سه قشر مسئولان، نخبگان و مردم است، تا بتواند در مسیر انتخابات این اقشار را به اشتباه بیندازد، تا در روز انتخابات نام افرادی که مطلوب خودش هستند از صندوق درآید.
 
وی ادامه داد: امام خمینی(ره) با قیام خود به دنبال ایجاد حکومت اسلامی، بیداری در دنیای اسلام و زمینه سازی برای ظهور امام زمان(عج) بود اما دشمن با اسلام هراسی و ایجاد داعش به دنبال جلوگیری از بیداری اسلامی و با توطئه های مختلف در پی مقابله با نظام است.
 
 در قسمتی از این مراسم کتاب 'نواب صفوی پیشاهنگ انقلاب اسلامی' شامل 50 خاطره از وی رونمایی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار