رئيس هیأت‌ تنيس روي‌ميز استان قم خبر داد
رئيس هیأت‌ تنيس روي‌ميز استان قم از درخشش نماينده قم در مسابقات كشوري پينگ‌پنگ پسران رده سني نونهالان با عنوان جام ستارگان غرب ايران خبر داد.
کد خبر: ۳۶۱۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۲ 16 January 2017
به گزارش تابناک قم، محمد عموئیان اظهار کرد: مسابقات پینگ‌پنگ رده سنی نونهالان پسر جام دونیک ستارگان غرب کشور به میزبانی هیأت‌ تنیس روی‌میز استان همدان به انجام رسید و در آن سیدعلی سجادیان نماینده موفق استان قم بود.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات با حضور 20 بازیکن مستعد و آینده‌دار تنیس روی‌میز از استان‌های قزوین، مرکزی، قم و همدان در سالن اختصاصی هیأت‌ پینگ‌پنگ همدان برگزار شد و سیدعلی سجادیان نماینده اعزامی قم در نهایت رتبه پنجم را کسب کرد اما درخشش وی در این رقابت‌ها نوید روزهای موفقی برای این پینگ‌پنگ باز داد.

رئیس هیأت‌ تنیس روی‌میز استان قم افزود: در پیکارهای این دوره شاهد حضور چند بازیکن نخبه از پینگ‌پنگ بازان حاضر در مسابقات دسته برتر کشور بودیم و به همین دلیل رقابت‌ها از سطح کیفی و فنی بالایی برخوردار بود و تجربه خوبی برای نماینده استان قم محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات ابتدا در دو گروه 10 نفره به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان این مرحله نفرات اول و دوم هر گروه راهی دور بعد شدند و رقابت آنها به صورت ضربدری مشخص کننده راه‌یافته‌ها به دیدار نهایی و رده‌بندی بود.

عموئیان با اشاره به انجام ۲۰۲ مسابقه بین شرکت کنندگان در رقابت‌های ستارگان غرب ایران، عنوان کرد: در پایان محمدرضا حسین‌پور از قزوین به همراه آریا کوچکی و سینا کوچکی از مرکزی اول تا سوم شدند و علی خزایی از همدان همراه با سیدعلی سجادیان از قم به مقام‌های چهارم و پنجم دست یافتند.

وی فعالیت چشمگیر باشگاه‌های این رشته در قم را عامل مهمی در توسعه و پیشرفت تنیس روی‌میز قم در سطح کشور دانست و عنوان کرد: یکی از باشگاه‌های این رشته، آکادمی تنیس روی‌میز قائمی است که هر هفته مسابقات استانی برگزار می‌کند و این هفته مقام‌های اول تا سوم به ترتیب به امیرعلی هاشم‌زاده، جواد زلفی‌گل و سیدمحسن سجادی رسید.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار