در حالی که دغدغه های فرهنگی سعید سالارزهی، صاحب امتیاز عروسک جناب خان و اختلافات او با برنامه «خندوانه» و تلویزیون باعث شد، این عروسک در سری جدید برنامه حضور نداشته باشد؛ این روزها می توان این عروسک دوست داشتنی را در سطح شهر در جای عجیبی دید.
کد خبر: ۳۶۰۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱ 15 January 2017
این روزها دیده می شود که از تصویر عروسک «جناب خان» به عنوان عروسک تبلیغاتی یک شرکت تجاری روی برخی اتوبوس ها استفاده شده است. در این تبلیغات روی اتوبوس هایی که بخشی از آن ها به رنگ «جناب خان» یعنی بنفش درآمده، یک محصول بهداشتی و شرکت در قرعه کشی این محصولات تبلیغ شده است.
سعید سالارزهی پیش از این از دغدغه های فرهنگی اش برای این عروسک گفته بود و بعید به نظر می رسد بخش بازرگانی این محصول شناخته شده تجاری بدون هماهنگی با صاحب امتیاز «جناب خان» از این عروسک برای تبلیغات استفاده کرده باشد.
فیلم نت نیوز افزود: عروسک «جناب خان» را به جرات بعد از عروسک «کلاه قرمزی» می توانید پرطرفدارترین عروسک ایران بدانیم. عروسکی که در برنامه ی تلویزیونی خندوانه دیده و محبوب شد و خیلی از تماشاگران را پای تلویزیون نشاند.
سعید سالارزهی در گفت وگوهای اخیرش درباره ی نگرانی هایش از تکراری شدن این شخصیت محبوب و دغدغه های فرهنگی و استفاده ی نادرست تبلیغاتی از این نحصول گفته بود. باید دید توضیح سالارزهی درباره ی نحوه ی استفاده از این عروسک چیست؟
این تبلیغات برای یک محصول تجاری و قرعه کشی های این محصول است. بعید است شرکت مذکور به طور خودسر از عروسک جناب خان استفاده کرده باشد و باید دید توضیح سعید سالار زهی در مورد نحوه استفاده از این عروسک چیست . گفته می شود مالک جناب خان این عروسک را با رقمی نزدیک به 300 میلیون تومان در اختیار این شرکت قرار داده است.
همچنین طبق خبر جام جم، شنیده می شود وضعیت فیلم سینمایی جناب خان با جدایی محمد بحرانی از این عروسک در بن بست قرار گرفته و سعید سالارزهی که قصد استفاده از یک صدای جدید را برای جناب خان را داشته با مخالفت اسپانسرهای فیلم مواجه شده و آنها در شرایط فعلی از سرمایه گذاری روی فیلم جناب خان منصرف شده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار