صبح روز دوشنبه بارش خفیف برف در ارتفاعات تهران، غرب سمنان و مناطق مرکزی خراسان رضوی و بارش باران و برف خفیف در جنوب خراسان رضوی و شمال خراسان جنوبی پیش بینی می‌شود.
کد خبر: ۳۶۰۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵ 15 January 2017
به گزارش تابناک رضوی، محمد اصغری کارشناس سازمان هواشناسی گفت: فردا برای بخش هایی از استان خراسان رضوی بارش پیش بینی می شود.

وی افزود: برای هفت روز آینده در بیشتر مناطق کشور شاهد روند افزایش دما خواهیم بود.
 
همچنین سازمان هواشناسي كشور اعلام كرد: یک سامانه بارشی از اوایل یکشنبه با  بارش پراکنده برف در غرب کشور آغاز می شود و بتدریج شدت و گستره آن افزایش می یابد و بعداز ظهر یکشنبه مناطق غرب، ارتفاعات زاگرس، برخی مناطق شمال غرب و  دامنه های جنوبی البرز غربی بارش برف و در نواحی جنوب غرب کشور همراه با بارش  باران و برف خواهد شد.
 
با حرکت این سامانه به سمت شرق اواخر یکشنبه از شدت بارش در غرب کشور کاسته می شود.
 
این سامانه روز دوشنبه تضعیف شده و  بارش برف عمدتاً محدود به البرز شرقی و بارش برف و باران خفیف در برخی مناطق شرق کشور خواهد شد.  
 
بنابراین طی روز یکشنبه استان های درگیر بارش باران و برف قابل ملاحظه بشرح زیر اعلام می شود:

یکشنبه مورخ 95/10/26 : بارش برف در استان های کردستان، کرمانشاه، لرستان، زنجان، همدان، مرکزی، قزوین و در اواخر وقت ارتفاعات استان البرز و ارتفاعات تهران.   
 
صبح روز دوشنبه بارش خفیف برف در ارتفاعات تهران، غرب سمنان و مناطق مرکزی خراسان رضوی و بارش باران و برف خفیف در جنوب خراسان رضوی و شمال خراسان جنوبی.
 
توصیه می شود در جاده های کوهستانی استانهای پیش گفته تمهیدات لازم جهت جلوگیری از اختلال در تردد جاده ای بکار گرفته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار