رییس اداره تبلیغات فرهنگی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد خبر داد:
رییس اداره تبلیغات فرهنگی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد گفت: 7 اثر گرافیکی با موضوع اقتصاد مقاومتی و مصرف گرایی در 50 بیلبورد و 50 سازه فرهنگی سطح شهر اکران شد.
کد خبر: ۳۶۰۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹ 14 January 2017
به گزارش تابناک رضوی، حجت فقیه، ضمن اعلام خبر اکران های شهری با موضوع مصرف گرایی و اقتصادمقاومتی در سطح شهر گفت: یکی از ماموریت های سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد ترویج مسائل اخلاقی در سطح شهر است؛ این سازمان موضوع های مختلف اخلاق اجتماعی را در سطح شهر ترویج می دهد که یکی از این موضوع ها مبارزه با مصرف گرایی است.
 
طرح‌های اقتصادمقاومتی میهمان 50 تابلوی تبلیغاتی در مشهد 
 
فقیه با اشاره به اهمیت جلوگیری از ترویج فرهنگی مصرف‌گرایی، گفت: 7 اثر گرافیکی به همت بانوان هنرمند انقلاب اسلامی با موضوع های برندزدگی، تعمیر به جای تغییر، خرید کالاهای داخلی، خرید جهیزیه به قدر نیاز تولید و.. شده است که در سطح شهر مشهد اکران شده است.
 
رییس اداره تبلیغات فرهنگی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد به جاذبه های این آثار گرافیکی اشاره و اظهار کرد: در این آثار از رنگ‌ها و طرح‌هایی استفاده شده است تا توجه مردم را جلب کرده، آن ها را به فکر بیندازد و تأثیر روی مخاطب داشته باشد.
 
وی با بیان این که در عرصه کار فرهنگی هر چه پیام‌ها به‌روزتر باشد، تأثیرگذارتر است؛ ابراز کرد: تبلیغات محیطی یکی از رسانه‌های سریع انتقال و تأثیرگذار است  که مردم در عبور و مرور خود به صورت غیر ارادی این پیام‌ها را می‌بینند.
 
فقیه با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب به بحث اقتصادمقاومتی و رعایت الگوی مصرف، اظهار کرد: پرداختن به فضائل اخلاقی یکی از موضوع‌های مورد تأکید و سفارش رهبری به مجموعه‌های فرهنگی خصوصا شهرداری‌ها است و اخیرا نیز به موضوع اقتصادمقاومتی و رعایت الگوی مصرف توسط عموم جامعه تأکید داشتند؛ در این اکران‌های شهری تلاش می شود که به این بحث پرداخته شود و آن را در جامعه ترویج دهیم.
 
طرح‌های اقتصادمقاومتی میهمان 50 تابلوی تبلیغاتی در مشهد 
 
طرح‌های اقتصادمقاومتی میهمان 50 تابلوی تبلیغاتی در مشهد 
 
طرح‌های اقتصادمقاومتی میهمان 50 تابلوی تبلیغاتی در مشهد 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار