دبیر هیئت ناشنوایان استان قم خبر داد
دبیر هیئت ناشنوایان استان قم از دعوت سه فوتسالیست ناشنوای قمی به اردو آماده‌سازی این رشته خبر داد.
کد خبر: ۳۵۴۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴ 04 January 2017
به گزارش تابناک قم، سید وحید غیاثی با اشاره به برپایی اردوی تیم ملی اظهار داشت: اردو آماده‌سازی تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان برای حضوری قدرتمند دربازی‌ها المپیک تابستانی برپاشده و در این اردو سه نماینده از استان قم حضور خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه تیم فوتسال ناشنوایان قم در رقابت‌های قهرمانی کشور مقام قهرمانی را به‌دست آورد، عنوان کرد: در پائیز سال جاری که مسابقات فوتسال قهرمانی ناشنوایان کشور به انجام رسید، کادر فنی تیم ملی این رشته سه بازیکن از استان قم را جهت شرکت در اردوهای آماده‌سازی تیم ملی دعوت کرد.

دبیر هیئت ناشنوایان استان قم بابیان اینکه تیم ملی کشورمان خود را برای حضوری قدرتمند در مسابقات المپیک تابستانی 2017 ترکیه آماده می‌سازد، بیان کرد: این مسابقات در تیرماه سال آینده به میزبانی شهر سامسون ترکیه به انجام خواهد رسید که با توجه به مقامی‌هایی کشورمان در مسابقات بین‌المللی مختلف به‌دست آورده است، این تیم از مدعیان این مسابقات به‌حساب می‌آید.

وی گفت: در بین بازیکنان دعوت‌شده سه فوتسالیست قمی نیز به اردوی تیم ملی دعوت‌شده‌اند و در کنار دیگر افراد خود را برای حضور در رقابت‌های جهانی آماده خواهند کرد.

غیاثی درباره فوتسال ناشنوایان ایران اظهار کرد: تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان تابه‌حال موفقیت‌های بسیار زیادی را به‌دست آورده است که از اهم آن‌ها می‌توان به قهرمانی آسیا و اقیانوسیه و قهرمانی جهان اشاره کرد.

وی ادامه داد: حسین نوری، ابوالفضل قنبری و اسماعیل شاه زید سه ملی‌پوش قم حاضر در تیم ملی هستند که به نظر می‌رسد تیم را در مسابقات نیز همراهی کنند.

دبیر هیئت ناشنوایان استان قم تصریح کرد: شاه زید پیش‌ازاین در مسابقات مختلفی تیم ملی را همراهی کرده است و اما دو نفر دیگر دعوت‌شده برای بار نخست این امر را تجربه می‌کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار