رئیس هیأت کاراته استان قم خبر داد
رئیس هیأت کاراته استان قم از برگزاری دوره آموزشی قوانین جدید داوری با حضور داوران کاراته قم زیرنظر مدرس فدراسیون خبر داد.
کد خبر: ۳۵۱۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۸ 30 December 2016
به گزارش تابناک قم، علیرضا برخوردار اظهار کرد: برگزاری دوره آموزشی قوانین جدید داوری کاراته با حضور 110 داور از سراسر کشور از جمله داوران قمی این رشته ورزشی پرطرفدار و افتخار آفرین در هر دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی سالن شهید کبکانیان تهران صورت گرفت.

وی با اشاره به حضور پنج تن از داوران کاراته استان قم در این دوره آموزشی، اضافه کرد: در این دوره که تدریس آن بر عهده فریبا مدنی و سیروس مدنی مدرسین فدراسیون جهانی کاراته بود، علاوه بر تدریس قوانین جدید داوری، تمامی قوانین داوری کاراته نیز مرور شد.

رئیس هیأت کاراته استان قم با اشاره به داوران قمی حاضر در این دوره آموزشی، عنوان کرد: به نمایندگی از داوران کاراته قم حسن عباس‌زاده، ابراهیم ماجد ویشگاهی، ابوالقاسم پایدار، محمدمهدی سلطانی و ابوالفضل رضایی به عنوان پنج داور آسیایی کاراته در این دوره حضور یافتند.

وی در ادامه به واگذاری مسوولیت هدایت تیم ملی کاراته چین به مربی کاراته استان قم اشاره و بیان کرد: در جلسه‌ای که با حضور مجید عبدالحسینی، وانگ رئیس فدراسیون کاراته کشور چین و یکی از اعضای کمیته ملی المپیک این کشور در دانشگاه پکن برگزار شد این موضوع نهایی شد.

برخوردار عنوان کرد: بدین‌ترتیب هدایت تیم ملی المپیک کاراته چین به منظور حضور موفق در پیکارهای کسب سهمیه بازی‌های المپیک 2020 توکیو ژاپن و همچنین مسابقات المپیک جوانان، رسما به مجید عبدالحسینی کاپیتان سابق تیم ملی کاراته ایران سپرده شد.

وی در ادامه به برگزاری دوره استاژ و ارتقای داوری کاراته آقایان در خانه کاراته قم اشاره کرد و افزود: علاقمندان باید به منظور صدور دفترچه داوری، مدارکی نظیر تصویر کارت ملی، تصویر کارت بیمه ورزشی، تصویر دان کمربند حداقل  دان یک، دو قطعه عکس4 و هزینه داوری را ارائه کنند.

رئیس هیأت کاراته استان قم همچنین به برگزاری استاژ و دوره ارتقای داوری بانوان اشاره و عنوان کرد: این دوره آموزش نیز از امروز به میزبانی سالن دانشگاه علوم پزشکی در منطقه شهید بهشتی قم و روبه‌روی کوی شماره پنج واقع در مجتمع علوم پزشکی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به منظور صدور دفترچه داوری شرکت‌کنندگان در دوره داوری بخش بانوان، مدارکی نظیر کپی کارت ملی، کپی کارت بیمه ورزشی، کپی دان کمربند حداقل دان یک، دو قطعه عکس و هزینه داوری باید توسط شرکت کنندگان در این دوره ارائه شود.

برخوردار در پایان اظهار کرد: با توجه به حضور دبیر کمیته داوران فدراسیون کاراته و برگزاری دوره استاژ و ارتقای داوری کاراته در خانه کاراته مجموعه ورزشی راحله قم و تدریس تغییرات جدید داوری در کلاس، تمامی داوران استان در این استاژ با کت و شلوار مخصوص داوری حضور دارند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار