کد خبر: ۳۴۷۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴ 22 December 2016
به گزارش تابناک یزد،معاون آموزش حوزه علمیه یزد گفت: امتحانات نیم سال اول مدارس علمیه استان با حضور ۱۱۰۰ طلبه استان در پایه های اول تا دهم برگزار می گردد.

 حجت الاسلام سید عباس حسینی پور معاون آموزش و امور واحدهای آموزشی حوزه علمیه استان یزد، ظهر امروز از امتحانات مدارس علمیه شهرستان یزد بازدید کرد.

وی درحاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار حوزه، به تعداد طلاب شرکت کننده در امتحانات نیم سال اول استان یزد اشاره کرد و گفت: امتحانات نیم سال اول مدارس علمیه استان ، از تاریخ اول دی ماه آغاز و به مدت 9 روز ادامه دارد و تعداد 1100 طلبه استان در پایه های اول تا دهم در این امتحانات شرکت می کنند.

حجت الاسلام حسینی پور ادامه داد: امتحانات نیم سال اول حوزه  استان در شهرستان های اردکان، ابرکوه، تفت، بهاباد، بافق، میبد و مهریز در مدارس خود و همچنین 5 مدرسه شهرستان یزد شامل مدرسه خان، شفیعیه ، امام خمینی(ره)، سفیران هدایت و مصلی بصورت متمرکز در مسجد ملااسماعیل برگزار می گردد.

حوزه نیوز

معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد در خصوص نحوه تصحیح اوراق  امتحانی طلاب گفت: بعد از پایان هر روز امتحانی ، اساتید محترم مشغول تصحیح اوراق می شوند تا در اسرع وقت نمرات اعلام گردد.

وی در پایان به وضعیت طلابی که نمره قبولی در نیم سال اول امتحانات را کسب نکردند اشاره کرد و اظهار داشت: این طلاب باید در امتحانات جبرانی که از تاریخ 25 دی ماه سال جاری به مدت یک هفته در استان برگزار می شود شرکت نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار