برای رقابت با حریفان
دبیر هیأت کاراته استان قزوین گفت: به دلیل نبود بودجه کافی برای حضور تیم کاراته این استان در لیگ برتر، کاراته‌کاها در تیم‌های دیگر سوپرلیگی کشور حضور دارند و به رقابت با حریفان می‌پردازند.
کد خبر: ۳۴۶۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵ 21 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین حمیدرضا داوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری یک دوره مسابقات با مشارکت شهرستان‌های استان قزوین تا پایان سال جاری در تمام رده‌های سنی در حال طراحی و پیش‌بینی است.

وی با اشاره به بخشنامه فدراسیون کاراته برای برگزاری مسابقات دهه فجر که هماهنگی‌های لازم آن صورت گرفته است، عنوان کرد: در این دوره از مسابقات شهرستان‌های قزوین، البرز، تاکستان، آوج و بویین‌زهرا شرکت دارند و همچنین مسابقات قهرمانی پیشکسوتان استان هم در این ایام در دو بخش کاتا و کمیته انفرادی برگزار می‌شود.

دبیر هیأت کاراته استان قزوین افزود: هم‌اکنون مسابقات لیگ کاراته شهرستان‌های قزوین و الوند در حال برگزاری است.

داوری با اشاره به مقام والای شهدا تصریح کرد: یکی از برنامه‌های هیأت کاراته استان قزوین برگزاری یک دوره مسابقات کاراته به منظور تجلیل از مقام شهدای مدافع حرم به ویژه کاراته‌کای این استان شهید حمید سیاهکالی‌مرادی است.

این مسؤول ورزشی با بیان اینکه تیم کانون وکلای استان قزوین در مسابقات لیگ برتر کشور در رده سنی امید شرکت می‌کند، خاطرنشان کرد: همچنین تیم کاراته این استان در رده سنی بزرگسالان هم می‌تواند با کاراته‌کاهایی همچون بهمن عسگری، مجید حسن‌نیا، علی‌اصغر آسیابری، میثم رشوند، سیدامیرحسین موسوی و امیرضا رشوند یک تیم کامل را داشته باشد.

دبیر هیأت کاراته استان قزوین یادآور شد: به دلیل نبود بودجه کافی برای حضور تیم کاراته این استان در لیگ برتر، کاراته‌کاها در تیم‌های دیگر سوپرلیگی کشور حضور دارند و به رقابت با حریفان می‌پردازند.

داوری مطرح کرد: هر سال اصلی‌ترین برنامه فدراسیون کاراته مسابقات انتخابی تیم ملی یا همان قهرمانی کشور در بخش آقایان و بانوان بوده و هیأت کاراته استان قزوین در رده سنی امید آقایان توانسته سه سال متوالی قهرمان کشور و یک سال هم نایب قهرمان شود؛ با وجود این قهرمانی‌ها یک رکورد برای استان ثبت شده و سال گذشته هم علی‌اصغر آسیابری قهرمان کشور شد و توانست خود را به عنوان پدیده مسابقات معرفی کند.

این مسؤول ورزشی خاطرنشان کرد: مسؤولان ذیربط کمال همکاری را در حد توان با هیأت کاراته استان قزوین داشته‌اند اما به دلیل بالا بودن هزینه‌ها، انتظار می‌رود مسؤولان ورزشی پیگیر کار ورزشکاران باشند چون درآمد این رشته ورزشی جوابگوی وضعیت معیشتی ورزشکاران شاخص نیست.

دبیر هیأت کاراته استان قزوین با بیان اینکه نخستین حضور تیم کاراته در مسابقات المپیک نوجوانان 2018 و بزرگسالان 2020 پیش‌ رو است، تصریح کرد: تلاش می‌شود با برنامه‌های مطلوب و مناسب در نخستین حضور تیم کاراته در المپیک، کاراته‌کاهای این استان هم در رده سنی جوانان و بزرگسالان حضور داشته باشند.

داوری بیان کرد: حضور کاراته‌‌کاهای استان قزوین در مسابقات المپیک مستلزم این است که با فراغ بال با ورزشکاران تمرین شود و در این میان هم مسابقات استانی و کشوری افزایش یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار