تابناک گیلان / سرمربی تیم فوتبال نفت تهران پس از صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: وقتی یک مربی استقلال محروم است منصوریان دیگر دستیارش را می فرستاد تا تماشاگران را تحریک کند.
کد خبر: ۳۴۶۵۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸ 20 December 2016
تابناک گیلان / سرمربی تیم فوتبال نفت تهران پس از صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: وقتی یک مربی استقلال محروم است منصوریان دیگر دستیارش را می فرستاد تا تماشاگران را تحریک کند.

علی دایی پس از پیروزی ۳ بر ۲ تیمش برابر استقلال در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های فوتبال جام حذفی به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه تختی گفت: لازم می دانم این برد را به آقای غلامپور و سیاوش عزیز تقدیم کنم. ما فقط برای برد آمده بودیم و در کل زمان بازی موقعیت گل ما چندین برابر استقلال بود. خوب بازی کردیم اما متاسفانه آقای خورشیدی کار قشنگ خودش را زیر سوال برد و ۱۲۰ دقیقه علیه ما سوت زد. وقتی هم بازی تمام شد دانشگر را اخراج کرد و تیم من را برای بازی بعد نابود کردند. این همه به من فحاشی شد آقای داور چکار کرد؟

به گزارشس اقتصادآنلاین به نقل از مهر، وی افزود: استقلالی های واقعی حسابشان با آنهایی که توهین کردند جداست اما تمام فحش هایی که به من دادند به خودشان، به بچه هایشان، به زنانشان، به مادرشان، اگر جرات دارند بیایند جلوی خود من توهین کنند. وقتی خرمگاه نیست منصوریان دستیار دیگری علی چینی را فرستاد تا تماشاگران را تحریک کنند. الان دوره آرسن لوپن بازی است. الان دارند شو بازی می کنند و تماشاگران را تحریک می کنند. اینها تقصیر کمیته انضباطی است که اصل کاری ها را محروم نمی کنند.

علی دایی ادامه داد: استقلال هستید ، تماشاگر دارید با ارزش هستید اما این نمی شود که همه بیایند دست و پا بسته بیایند چلوی شما بازی کنند. تیم ما باید با اختلاف سه چهار گل به برتری می رسید. آنها گل آفساید به ما زدند اما متاسفانه تلویزیون جمهوری اسلامی که دم از انصاف و اسلام می زند گل ما را نشان نمی دهد. آقای مزدک میرزایی ما استقلال و پرسپولیس نیستیم اما انصاف داشته باشید.

وی افزود: شما کدام باشگاه را سراغ دارید که لیدر برایش تصمیم بگیرد. باید به مسائل اصلی فوتبال رسیدگی کرد نه اینکه فلان بازیکن موهایش را آنطرفی کرد. فدراسیون فوتبال  باید کاری کند که به آینده فوتبال کمک کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار