رئیس هیئت کاراته استان قزوین:
رئیس هیئت کاراته استان قزوین گفت: با داشتن شش هزار ورزشکار بیمه شده و پنج قهرمان مدال آور عضو تیم ملی استان قزوین قطب کاراته کشور است.
کد خبر: ۳۴۱۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳ 10 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین، محمد صادق بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: در هیئت کاراته استان قزوین در مدت چند سال اخیر با فعالیت مستمر و شناسایی استعدادهای ورزشی توانسته ایم از رتبه ۲۴ به اول برسیم که جای خوشحالی دارد.

بابایی تصریح کرد: کسب رتبه برتر در میان هیئت های کاراته کشور به دلیل برگزاری مناسب لیگ های برتری و نیز کسب ۵ سهم برای عضویت ورزشکاران استان در تیم ملی است.

وی گفت:بهمن عسگری قهرمان جهان، علی اصغر آسیابری پدیده کاراته جهان، لیلا برجعلی قهرمان آسیا در اندونزی، امیررضا میرزایی نفر پنجم آسیا و علیرضا خمسه قهرمان تیم جوانان از ورزشکاران شاخص استان هستند که ضمن کسب مدالهای رنگارنگ به عضویت تیم ملی هم درآمده اند که به ارتقاء جایگاه این ورزش نیز کمک شایانی کرده اند.

ورزشکاران کاراته قزوین روحیه پهلوانی دارند

رئیس هیئت کاراته استان قزوین یادآورشد: ورزشکاران ملی ما علاوه بر قهرمانی روحیه پهلوانی هم دارند و با اخلاق اسلامی الگوی سایر ورزشکاران هستند.  

۶ هزار بیمه شده کاراته در استان قزوین

بابایی در خصوص تعداد ورزشکاران این رشته در استان گفت: در حال حاضر حدود شش هزار کاراته کا به صورت بیمه شده و ساماندهی شده در استان داریم.

وی از آمادگی برای شرکت در مسابقات المپیک خبرداد و اظهارداشت: کاراته کاران استان برای شرکت در رقابت های المپیک ۲۰۲۰ توکیو آماده می شوند و همه پنج عضو تیم ملی شانس مدال دارند اما به آسیابری و عسگری امید بیشتری  داریم تا صاحب مدال طلا شوند.

قزوین قطب کاراته کشور است

بابایی بیان کرد:قزوین با حدود شش هزار ورزشکار سازمان یافته و پنج عضو مدال آور در تیم ملی و داشتن سالن های اختصاصی به عنوان قطب رشته کاراته در کشوریم و در صورت حمایت مناسب مالی قادریم قهرمانی و مدال آوری در این رشته را تداوم بخشیم.

محمد صادق بابایی در هفته های گذشته برای یک دوره دیگر به عنوان رئیس هیئت کاراته استان قزوین انتخاب شد.

با برگزاری مجمع انتخابات هیئت کاراته استان، محمد صادق بابایی با کسب ۱۶ رای از ۱۹ رای برای چهار سال دیگر سکان هدایت این هیئت را بر عهده گرفت.

بابایی بیش از هشت سال مسئولیت ریاست هیئت کاراته استان قزوین را عهده دارد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار