تابناک: ارزیابی‌ها عمدتا حول محور انتخابات مجلس در اسفندماه است و از آنجائیکه این جریان سیاسی از برخی برخوردها در دولتهای نهم ودهم برای ایفای نقش در انتخابات گلایه‌مند است حال این تغییرات را از زاویه فرصت می‌نگرد.
کد خبر: ۳۳۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶ 10 May 2015
به گزارش تابناک اصفهان، تغییر و تحولاتی که استاندار اصفهان خبر از آن میداد و گفته بود برخی مدیران اصفهان تودیع و برخی دیگر به جای آنها پشت میز مدریت خواهند نشست در نیمه اول امسال به بار نشست.

استاندار سخن از تغییر حدود 5 مدیر ارشد در استان اصفهان را داده بود که تاکنون دو مدیر در حوزه ارشاد و راه و شهرسازی و یک معاون در حوزه استانداری اصفهان رقم خورد.

در این بین تغییر معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان از همه تغییرات برای اصفهان حساس تر بود.

پس از انتصاب زرگرپور به عنوان استاندار اصفهان، پرچالش ترین انتخاب استاندار اصفهان انتخاب معاون سیاسی امنیتی خود بود.

در همان زمان گزینه های متعددی برای تصدی این مقام مطرح می شدند اما هریک از سوی جریان های مختلف سیاسی استان مورد نقد قرار می گرفت و از همین رو انتخاب معاون سیاسی امنیتی تا ماه ها به عنوان سوژه داغ رسانه ای مطرح بود تا اینکه زرگرپور در نهایت رسول یاحی را به عنوان معاون خود در حوزه معاونت سیاسی امنیتی استانداری اصفهان برگزید.

هنوز چند ماه از آندن یاحی به استانداری اصفهان نگذشته بود که زمزمه ها برای تغییر وی نیز شنیده شد. گرچه او خود در مصاحبه با خبرگزاری فارس در سال گذشته این مسئله را رد کرده بود اما در نهایت حساسیت های انتخابات آتی کار خودش را کرد و عقدایی به جای یاحی از سوی وزیر کشور به عنوان معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان منصوب شد.

اصلاح طلبان استان اصفهان که همواره بروی انتخاب فردی برای پست معاونت سیاسی استاندار حساسیت به خرج می دادند حال، تغییر رقم خورده در اصفهان را مثبت ارزیابی می کنند.

ارزیابی ها عمدتا حول محور انتخابات مجلس در اسفندماه سال جاری است و از آنجائیکه این جریان سیاسی از برخی برخوردها در دولت های نهم و دهم برای ایفای نقش در انتخابات گلایه مند است حال این تغییرات را از زاویه فرصت می نگرد.

مسئله ای که امروز ابراهیم اصغرزاده دبیر سابق حزب همبستگی با حضور در دانشگاه اصفهان و در بین دانشجویان این دانشگاه به آن اشاره داشت.

وی به روند تغییر و تحولات دولت یازدهم اشاره کرد و گفت: رئیس دولت یازدهم باید در مدیریت و سازمان‌های اداری کشور که از سوی استانداری‌‌ها و فرمانداری‌ها انجام می‌شود قوی‌تری عمل کند اما تا به امروز عملکرد حجت‌الاسلام روحانی ضعیف بوده است.

وی با ابراز خوشحالی فراوان از تغییر و تحولات روی داده در روزهای اخیر در بدنه مدیریت استانی اصفهان خاطرنشان کرد: حضور نیروهای اصلاح‌طلب در این مدیریت‌ها نوید بخش آغاز تغییر و تحولات است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار