برای هفتمین بار در طول هشت سال گذشته، فرزند قالیباف توسط جریان شایعه ساز ضد انقلاب و جریان اصلاحات به دلیل مفاسد مالی دستگیر می شود در حالی كه هر روز دانش آموزان مدرسه شمس الشموس او را خندان در دفتر مدیریت و زنگهای تفریح می بینند.
کد خبر: ۳۲۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۹ 07 May 2015


محمد باقر قالیباف از جمله مدیران جهادی است كه با وجود اشكالات جدی مخصوصا در استفاده از عناصر دسته سوم منتسب به جریان اصلاحات، گاها مورد انتقاد جدی نیروهای انقلاب قرار دارد اما از سوی جریان رقیب خود در عرصه سیاسی همواره در معرض تخریب قرار دارد.

در دوران حاكمیت دولت مهرورزی به دلیل رقابت های سال 84، برخی اطرافیان رییس جمهور وقت، نهادهایی را ملزم كرده بودند تا هر آنچه جریانات مالی در شهرداری و خانواده محمدباقرقالیاف را رصد نمایند تا در صورتی كه موردی از تخلفات مالی به دست آمد این رقیب بالقوه انتخابات آتی را از صحنه به در كنند كه تنها به یك مجوز پلیس +10 از فرزند شهردار تهران رسیدند كه الیاس قالیباف بعد از چندی، عطای این مجوز را به لقایش بخشید.

الیاس قالیباف از همان سالها با الگوگیری از بسیاری از فعالین فكری جمهوری اسلامی در جریانات مختلف جهت تعلیم و تربیت، به تاسیس مدرسه ای با عنوان «شمس الشموس» پرداخت و تلاش كرد در هیچ حوزه اجرایی وارد نشود اما شایعه سازان كه چیزی به دست نیاورده بودند هرسال در چند ماه مانده به هر انتخابات، شایعه دستگیری او را به دلیل مسایل مالی منتشر كردند كه بر اساس گزارش یك نهاد رسانه ای در شهرداری تهران، تاكنون هفت بار در طول هشت سال گذشته این شایعه مطرح شده است. جالب آنكه این شایعه به دلیل اینكه كذب و سرپا دروغ بوده صرفا در صفحه فیس بوك، سایت های ضدانقلاب خارج كشور و برخی شبكه های اجتماعی منتشر شده و می شود تا هیچ مرجعی نتواند مدعی ارایه مستندات از سوی شایعه پراكنان شود. «شمس الشموس» یك مدرسه زیر نظر آموزش و پرورش منطقه دو تهران قرار دارد.

این در حالی است كه در دولتهای نهم، دهم و یازدهم، به دلیل اینكه قالیباف را رقیب اجرایی و سیاسی خود دیده اند همواره بر نهادهای نظارتی دو دولت فشارهای جدی بوده و هست كه تحولات مالی شهرداری و خانواده قالیباف به مقامات اجرایی جهت استفاده های لازم! گزارش شود. به طوری كه در شایعه اخیر، از سه هزار تا 8 هزار میلیارد تومان فساد مالی برای «الیاس قالیباف» در شبكه های اجتماعی و رسانه های ضدانقلاب خارج، منتشر می شود در حالی كه بودجه نقدی، شهرداری تهران، حداكثر 7 تا 8 هزار میلیارد تومان است.

بررسی گزارش یك نهاد امنیتی غیر دولتی و یك نهاد نظارتی دولتی نشان می دهد كه هیچ تخلف مالی از سوی خانواده قالیباف تاكنون به دست نیامده است. جالب آنكه در گزارش این نهادها به عدم واكنش و سكوت خبری محض رسانه های منتسب به «شهردار تهران» نسبت به این اخبار كذب، اظهار تعجب شده است.

نهاد امنیتی غیر دولتی در مورد «شمس الشموس» تاكید كرده كه این موسسه آموزشی- مدرسه ای است تاكنون فعالیت اقتصادی نداشته در عین حال كه در یك ساختمان استیجاری مستقر است.

اردیبهشت سال گذشته نیز كه شایعه دستگیری، الیاس مطرح شده بود، باقر قالیباف در مقام دفاع از فرزندش برآمد و با بیان اینکه «شایعات درباره پسر بنده مبنی بر اینکه به زندان رفته است، صحت ندارد»، گفت: هر روز یک حرف می‌زنند، روزی می‌گویند پسر قالیباف را به زندان برده‌اند در حالیکه فرزند من معلم است و وقتی می‌بینند چاره‌ای نیست می‌گویند قالیباف امروز و فردا از شهرداری می‌رود.» وی در جایی دیگر نیز عنوان کرده است: «با وجود این که برخی‌‌ها خواهان خروج من از متن کار هستند، همچنان به وظایف محوله خود عمل می‌کنم.»
پارس نیوز

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
ملت ایران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
بابا این اصلاح طلب ها اگر از این حرف ها نزنن که بالاخره یکی پیدا می شه بهشون بگه پسر فلان چرا استات اویل و کرسنت و توتال و ام تی ان و ... اینه که ذهن رو منحرف می کنن که کسی به یاد فسادشون نیفته وگرنه کیه که ندونه این آدما ... جریان سیاسی کشور هستن
پاسخ ها
عزرائیل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
خداوند از باطن انسانها آگاه است و مطمئنا کسانیکه نسبت به بیت المال و حق الناس دست درازی داشته اند را در روز قیامت به سخت ترین عذابی که حتی تصور آن برای هر فردی بسیار دردآور مجازات خواهد کرد فرقی نخواهد کرد که آن فرد از خانواده رعیت باشد یا از خانواده اغنیا
سید رسول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
تمام این تلاش ها برای تخریب آقای دکتر قالیباف است اما بدانند که خدمات ایشان را کسی نمی تواند کمرنگ کند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
خداوند شمارا اصلاح کند شما روی صفین را هم سفید کردید و برای دفاع از هم پالگی خود ، خدا و غیره را پل عبور می کنید ، بنده یک جانباز 45 درصد هستم و مورد ظلم جناب قالی باف قرار گرفته ام
امیر مفتخری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
انشااله ریس جمهور بعد اقای قالیباف است
مشیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
این ها ادمهای خیلی خوبی هستن 8000 تاکه چیزی نیست برای ما سازندگی ازادی اوردن و تو دهن امریکا زدن الن ما هم ازادیم هم اسقلال داریم هم پورشه سواریم الحمدالله
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
کدام جهاد سر جهاد هم کلاه رفته قالی باف ذاتا ادم ... است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۹
زنده باد پاكترين شهردار ايران دكتر قاليباف
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار