همایش بزرگ پیاده‌روی به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش امروز با حضور گسترده مردم در اقلید برگزار شد.
کد خبر: ۳۱۵۴۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۱ 21 October 2016
رئیس اداره ورزش و جوانان اقلید در حاشیه برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی که با حضور گسترده مردم، ورزشکاران و ورزش دوستان صورت گرفت با اشاره به اهمیت ورزش در سلامت جسم و روح افراد اظهار داشت: توسعه و ترویج ورزش موجب جلوگیری از بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه می‌شود.

مریم نیکوکار هفته تربیت‌بدنی و ورزش را گرامی داشت و این ایام را فرصتی مناسب برای آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه و توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده و هدایت و ارشاد جامعه به ورزش‌های همگانی دانست.

وی در پایان سخنان خود به اجرای ویژه‌برنامه‌های متعدد فرهنگی، ورزشی، مذهبی در هفته تربیت‌بدنی در سطح شهرستان اقلید اشاره و عنوان کرد: صعود سراسری بسیجیان کوهنورد استان‌های جنوبی کشور به قله بل با همکاری ناحیه مقاومت سپاه اقلید، پیاده‌روی خانوادگی، پرواز بادبادک‌ها، مسابقات آمادگی جسمانی بین باشگاهی در حوزه بانوان، مسابقات پینگ‌پنگ، طناب‌کشی، بدمینتون، فوتسال و...، ورزش صبحگاهی در ادارات همراه با کارگاه‌های آموزشی تغذیه و سلامت، غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا و... ازجمله برنامه‌های اجراشده در این ایام با مدیریت اداره ورزش و جوانان و همکاری برخی از ادارات شهرستانی بوده است.
 
همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی و ورزش صبحگاهی به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش در اقلید از میدان شهدا آغاز شد و با اجرای برنامه‌های متنوع ازجمله اجرای حرکات ورزشی توسط هیات‌های ورزشی، پرواز بادبادک‌ها ویژه کودکان، قرعه‌کشی و اهدای جوایز و... در چشمه محمد رسول‌الله به پایان رسید
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار