راه‌یابی سافت بالیست‌های خراسانی به فینال لیگ برتر، راه‌اندازی سامانه ملی ثبت اطلاعات کاراته‌کاران کشور، انتصاب دبیر هیئت کشتی خراسان‌رضوی و دعوت از ۱۱ بازیکن خراسانی به اردوی تیم ملی سرکل کبدی از مهمترین اخبار ورزشی امروز خراسان‌‌رضوی است.
کد خبر: ۳۰۸۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸ 08 October 2016
به گزارش تابناك رضوي، نایب رئیس هیئت ژیمناستیک سبزوار از برگزاری نخستین جشنواره تفریحی ورزشی پرواز بادکنک‌ها ویژه دختران در سبزوار خبر داد.

آسیه احمدی افزود: نخستین جشنواره تفریحی ورزشی پرواز بادکنک‌ها ویژه کودکان دختر با همکاری هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی با شرکت 150 ورزشکار در محل زمین شماره یک شهید حقانی این شهرستان برگزار شد.

دبیر هیئت کشتی خراسان رضوی منصوب شد

رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی گفت: کوروش مکری به عنوان دبیر جدید هیئت کشتی این استان منصوب شد.

محمود یعقوبی اظهار داشت: سعی ما بر این است که از افراد با تجربه، متعهد، متخصص و بویژه از جوانان در عرصه کشتی به نحو احسن استفاده کنیم تا این ورزش در سطح کشور حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی عنوان کرد: تمام تلاش کادر هیئت کشتی استان موفقیت در برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت است تا کشتی خراسان‌رضوی با همدلی جامعه کشتی در سال‌های آینده به جایگاه اصلی خود در کشور دست پیدا کند.

گسترش هندبال در آموزش و پرورش و محلات بررسی می‌شود

نشست بررسی چگونگی پیشبرد هندبال در آموزش و پرورش و محلات برگزار شد. این نشست با حضور جواد زارعی رئیس هیئت، فرامرز طاهری دبیر، امیر زارعی و حسین خاکی مسئول و دبیر کمیته داوران و مسابقات و علی قندی مسئول انجمن هندبال آموزش و پرورش خراسان رضوی در دفتر هیئت هندبال استان برگزار شد.

این نشست پیرامون چگونگی پیشبرد هندبال پایه در آموزش و پرورش و پویایی بیشتر این ورزش در سطح مدارس برگزار شده همچنین درباره تعامل با شهرداری و راه‌اندازی هندبال محلات نیز مباحثی مطرح شد.

سافت بالیست‌های خراسانی به فینال لیگ برتر راه یافتند

نایب رئیس بانوان هیئت انجمن های ورزشی گفت: تیم سافت بال بانوان استان مجوز حضور در فینال مسابقات لیگ برتر سافت‌بال ایران ر ا به دست آورد.

هانیه امانی اظهار داشت: در مسابقات دور برگشت لیگ برتر سافت‌بال کشور که از تاریخ 14 تا 16 مهرماه امسال با حضور 4 تیم به میزبانی مشهد مقدس انجام شد، سرانجام تیم سافت بال بانوان استان مجوز حضور در فینال مسابقات لیگ برتر سافت بال ایران را به‌دست آورد.

وی افزود: این مسابقات بهمن ماه در بوشهر برگزار می‌شود و تیم خراسان‌رضوی با اقتدار کامل در این رقابت حضور خواهد یافت.بهناز احمدنیا به عنوان کمک مربی و اعظم دادگر فیکس تیم ملی سپک‌تاکرا به عنوان بازیکن در ششمین و آخرین اردوی تیم ملی که در تهران برگزار می‌شود حضور خواهند داشت.

امانی خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی آسیایی سپک تاکرا از 27 مهر تا 2 آبانماه سال جاری در بانکوک تایلند برگزار خواهد شد، همچنین خانم‌ها تکتم و نگار ستوسر در کلاس ارتقا داوری کریکت که به میزبانی تهران و زیر نظر مدرس پاکستانی از فردا به مدت سه روز برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد.

11 بازیکن خراسانی به اردوی تیم ملی سرکل کبدی دعوت شدند

رئیس هیئت کبدی خراسان رضوی از دعوت 11 بازیکن خراسانی به اردوی تیم ملی سرکل کبدی خبر داد.

محمدرضا سعیدی اظهار داشت: باتوجه به پتانسیل بالا و عملکرد فوق العاده رشته سرکل کبدی در خراسان رضوی 11 بازیکن خوب و قدرتمند از سطح استان به اردوی تیم ملی سرکل کبدی دعوت شدند.

وی افزود: محسن رزم آرا، مهدی یکه، احمدیزدان پناه، حامد محجوب، حامد میرزاپور، محمد تیموری، سعید جهاندار، جعفر پهلوانی، محمد حسن‌زاده، ناصر صحرایی، عباس کامیاب 11 بازیکن خراسانی دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند. رشته سرکل کبدی خراسان‌رضوی بیشترین ملی پوش را در سطح کشور دارد.

راه اندازی سامانه ملی ثبت اطلاعات کاراته کاران کشور

سرپرست فدراسیون کاراته کشور از شروع به کار آزمایشی سامانه ملی ثبت اطلاعات ورزشکاران کاراته کار کشور خبر داد.

سید حسن طباطبایی اظهار داشت‌: برای سال آینده نیاز است که برنامه‌ریزی جدی تری صورت بگیرد تا تعداد ورزشکاران ساماندهی شده رشته کاراته در خراسان رضوی بیشتر شود

وی افزود: مسابقات المپیک 2020 در پیش است و امیدواریم از این استان ملی‌پوشان زیادی در این رقابت‌ها حضور داشته باشند. یکی از معضلات کاراته کشور بهم ریختگی‌های مالی است، با این نگرش کاراته نیازمند مدیری است که نگاه استراتژیک داشته باشد و در کشور از چند زاویه به رشته کاراته نگاه کند.

طباطبایی خاطرنشان کرد: سامانه کاراته کشور را طراحی کرده‌ایم که طی آن در این سامانه اجزای مختلف باشگاه‌های کاراته متشکل از همه ابعاد ثبت می‌شود، باید گفت از ابتدای مهرماه امسال به صورت آزمایشی این سامانه شروع به‌کار کرده است.کاراته نیاز به تفکر و نگاه جدید دارد، اغلب کمیته‌های ما در کشوردر شأن کاراته نیست.

برگزاری مراسم استقبال از حسین طیبی بازیکن مشهدی تیم ملی فوتسال

مراسم استقبال از حسین طیبی ملی‌پوش مشهدی تیم ملی فوتسال ایران که به همراه این تیم در رقابت‌های جام جهانی کلمبیا حضور داشت، ظهر امروز در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد برگزار شد.

طیبی در حاشیه این مراسم  با اشاره به کسب عنوان سومی تیم ملی فوتسال ایران در رقابت‌های جام جهانی 2016 کلمبیا افزود: تیم ملی فوتسال ایران در این رقابت‌ها نتیجه‌ای رقم زد که یک تاریخ‌سازی بزرگ بود.

وی تصریح کرد: امیدواریم مسئولان با نگاه به این نتیجه کسب شده از سوی تیم ملی فوتسال کشورمان توجه بیشتری به این تیم داشته باشند و شرایط به‌گونه‌ای رقم بخورد که بتوانیم در جام جهانی بعدی رتبه بهتری را کسب کنیم.

ملی پوش فوتسال بیان کرد: بعد از پیروزی برابر برزیل تیم ملی فوتسال ایران به‌نوعی یک تاریخ‌سازی از خود به جای گذاشت، به‌طوری که مجموعه تیم اعتماد به نفس بالایی کسب کرد و این منجر شد که تیم ما می‌تواند تیم‌های بزرگ را شکست دهد.

منبع: تسنيم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار