مدیرعامل سازمان پارک‌های شهرداری مشهد از برگزاری چهاردهمین نمایشگاه گل و گیاه در مشهد مقدس در ماه جاری خبر داد.
کد خبر: ۳۰۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۲ 04 May 2015
احمدرضا سلامی در نشست خبرى در سالن شهداى شهردارى مشهد اظهار كرد: چهاردهمين نمايشگاه تخصصی گل و گياه مشهد از ۱۶ اردیبهشت ماه سال جاری در محل نمايشگاه هاى بين المللى این شهر برگزار مى شود.

وی برگزاری سمينار تخصصى فناورى هاى نوين فضاى سبز همزمان با برپایی این نمايشگاه بين المللى را از محور های اصلی این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: این سمینار تخصصی با حضور معتبرترین شرکت های جهانی برگزار خواهد شد که مخاطب این سمینار متخصصان و کارشناسان و مدیران حوزه فضای سبز هستند.

مدیرعامل سازمان پارک‌های شهرداری مشهد افزود: چهاردهمين نمایشگاه بين المللى گل و گياه در فضای ۲۰ هزار متر مربع مسقف و ۵ هزار متر مربع فضای باز و با حضور ۳۴۹ شرکت از استان های مختلف كشور برگزار مى شود.

وى ادامه داد: در این نمایشگاه نمایندگان ۵ کشور فرانسه، هلند، ایتالیا، اسپانیا و چین و استان های خراسان رضوی، شمالی، جنوبی، اصفهان، البرز، مازندران، گیلان، تهران، استان مرکزی و همدان شرکت خواهند داشت.

سلامی با اشاره ميزان بازديدكنندگان نمايشگاه گل و گياه در سال گذشته اظهار كرد: پیش بینی می شود مانند سال گذشته ۳۰۰ هزار بازدید کننده داشته باشيم كه در همين راستا تدارکات لازم برای بازدیدکنندگان فراهم شده است.

وى گفت: از جمله برنامه هاى فرهنگى و آموزشى اين دوره از نمايشگاه گل و گياه مى توان به برگزارى کارگاه های آموزشی، تئاتر، نمایش و سرودهای مرتبط با فضای سبز اشاره كرد.

مدیر عامل سازمان پارک ها افزود: همچنين مسابقات مختلفی با موضوع گل آرایی هرروز در این نمایشگاه برگزار خواهد شد .

وی با بیان اینکه ۸۰ میلیون تومان بن خرید گل در بین ادارات مشهد توزیع شده ادامه داد: همچنین بین ۱۰ الی ۲۰ درصد تخفیف ویژه در این نمایشگاه اعمال خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار