دبیر اجرایی مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی حجاب ریحانه‌النبی(س) مشهد مقدس‌گفت:کتابخانه تخصصی عفاف و حجاب در مشهد مقدس راه اندازی می‌‎شود.
کد خبر: ۳۰۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۳ 04 May 2015
جواد حسن‌زاده در نشست خبری اظهار داشت: مرکز تحقیقات ریحانه‌النبی(س) از سال 1384 با حضور جمعی از طلاب حوزه علمیه فعالیت خود را آغاز کرد که در حال حاضر دارای9 شعبه در سطح کشور است.

حسن‌زاده گفت: راهپیمایی حافظان حجاب فردا به صورت همزمان در مشهد و 9 شهرتهران، مشهد، ارومیه، ساری، شیراز، اصفهان، کاشان، شاهین‌شهر و قم برگزار می‌شود.

وی به مسیر این راهپیمایی در مشهد اشاره کرد و افزود: راهپیمایی عفاف و حجاب در مشهد مقدس از ساعت 9 تا10:30 صبح در مسیر چهار راه بهار تا مسجد حضرت سجاد(ع) انتخاب برگزار می‌شود.

حسن زاده افزود: در این راهپیمایی 2 هزار دختر 11 مدرسه ناحیه 4 آموزش و پرورش مشهد حضور دارند.

دبیر اجرایی مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی حجاب ریحانه‌النبی(س) مشهد مقدس بیان کرد: طرح حافظان حجاب در 11 مدرسه دخترانه مشهد به صورت پایلوت در چهار حوزه طرح ملی حجاب ریحانه‌النبی(س) ویژه مدارس ابتدایی،طرح ملی خوش حجابی ویژه دختران 7 تا 14 سال، طرح ملی نسیم عفاف ویژه دختران 15 تا 20 سال و تولید محصولات فرهنگی و مذهبی در مقوله عفاف و حجاب انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح ملی حجاب مدارس در 3 محور تدریس کتاب مروارید بهشتی، تبلیغ چهره‌ به‌ چهره مربی و برگزاری کلاس‌های آموزشی در طول طرح برگزار می‌شود.

حسن‌زاده تصریح کرد: در مشهد 3 هزار دانش‌آموز دختر در طرح ملی حجاب مدارس شرکت کردند که 2793 نفر از آنها حافظ و حامی حجاب شدند که 532 نفر در پایه سوم، 692 نفر در پایه چهارم، 600 نفر در پایه پنجم و 799 نفر در پایه ششم هستند.

وی با بیان اینکه مرکز تحقیقات ریحانه‌النبی(س) در آخرین ارزشیابی صورت گرفته رتبه نخست مراکز فرهنگی عفاف و حجاب را کسب کرد، خاطرنشان کرد: کتابخانه تخصصی عفاف و حجاب در مشهد مقدس از سوی این مرکز راه اندازی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار