تابناک تهران - مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اعلام کرد:دریافتی تمام شهرداران، مدیران و کارکنان شهرداری ها تحت هرعنوان و پس از کسورات قانونی و مالیات در سال 95 به طور متوسط در هر ماه، حداکثر 126 میلیون ریال خواهد بود.
کد خبر: ۲۹۵۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳ 14 September 2016
این روزها هرکاری سخت شده حتی فیش حقوقی بودن هم سخت است... گاهی فکر میکنیم این فیش های حقوقی اگر زبان داشتند چه میشد؟؟؟؟  یکی سرش بالا بود به صفرهای زیادش و زبانش همیشه بلند که صاحبش خودش هم میداند این حقش نیست و باید حواسش شش دانگ به این تکه کاغذ باشد تا افشا نشود تا از این حق به ناحق گرفته شده محروم نشود ... اما دیگری همیشه سرشکسته در برابر صاحبش  که چگونه جوابگوی دخل و خرج خانه باشد و البته این یکی هم باید حواسش شش دانگ جمع باشد تا این تکه کاغذ افشا نشود و آبروی چندساله کارمندی اش نرود تا سرشکسته نشود !!!!
 
خلاصه این داستان فیش های حقوقی خود حدیثی است مفصل که انگار قرار است ادامه دار باشد... اما در میان تمام این ادامه دارها قصه فیش های حقوقی شهرداران و کارکنان آنها  که صد البته در برابر بسیاری از این تکه کاغذهای ارزشمند چندان هم نجومی نبود و فقط کمی نگاه های همیشه نگران کارمندان را به خود جلب میکرد در کمتر از سه ماه به نتیجه رسید ... اما چگونه؟؟؟؟
پایانی خوش برای فیش حقوقی شهرداری ها 
تیرماه بود که فیش حقوقی شهردار تهران و کلان شهرهای دیگر دست به دست در فضای مجازی چرخید و سروصداهایی به پا کرد. پچ پچ هایی از حقوق ثابت قالیباف تا حق عمرانی، تدریس و خلبانی و صدالبته حقوق همسرش که مشاور شهردار است به گوش همه رسید.
احمد حکیمی پور، به عنوان عضوی از شورای شهری ها خواستار شفاف سازی در مورد فیش های حقوقی مدیران و کارمندان شهرداری ها شد و گفت: "حالا که ماجرای فیش‌های حقوقی مدیران مطرح شده بهتر است؛ در زمینه فیش‌های حقوقی شهرداران و معاونان آنان نیز شفاف‌سازی صورت گیرد، زیرا فضایی در میان مردم ایجاد شده که فکر می‌کنند؛ بی‌عدالتی و تفاوت‌های فاحشی در این زمینه وجود دارد. "
 
اما طولی نکشید که محسن پیرهادی با بیان  اینکه شهردار تهران 10 میلیون تومان از شهرداری حقوق و مزایا دریافت می‌کند کمی از این سرو صداها کاست و گفت: "همچنین حق فنی  عمرانی در تمام شهرداری‌های کشور پرداخت می‌شود که برای شهردار تهران این حق 4 میلیون تومان است. "
 
عضو هیأت رئیسه و رئیس کمیته نظارت شورا ادامه داد: "حقوق هیأت علمی شهردار تهران 6.5 میلیون تومان است که  عیناً به دانشگاه برمی‌گرداند و در قبال خلبانی و پرواز‌هایی که دارند حقوقی دریافت نمی‌کنند. " به گفته پیرهادی، زهرا مشیر همسر شهردار تهران که مشاور وی است تاکنون یک ریال دریافتی از شهرداری تهران نداشته است.
 
حالا امروز خبری جدید رسید از دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور مبنی براینکه از این پس براساس مصوبه شورای حقوق و دستمزد نیز حداکثر دریافتی شهردار تهران همتراز مقامات موضوع ماده 71 قانون مدیریت خدمات کشوری به طور متوسط ماهانه 100 میلیون ریال و برای معاونین، مدیران و کارکنان شهرداری همانند سایر کارکنان شهرداریهای کشور حداکثر 126 میلیون ریال خواهد بود.
 
البته این دریافتی ها به استثنای عیدی، حق ماموریت روزانه (داخلی و خارجی)، حق فنی عمرانی و حق التدریس کارکنان واجد شرایط خارج از وقت اداری با رعایت ضوابط مربوطه است. و شاید به پای پرداخت حقوق که برسد نمونه این استثناها بیشتر هم میشود.
 
این شفاف سازی نه گرهی باز کرد و نه عددی را کم و زیاد.... در حقیقت همان مسیر قبلی است البته این بار با وجاهت قانونی... به نظر شما در حال حاضر چه تغییر اساسی در میزان این فیش های حقوقی انجام شده ؟؟؟؟ اگر قرار باشد تمام این رسیدگی ها و بررسی ها درمورد فیش های نجومی به همین منوال طی شود بیشتر از این خودتان را خسته نکنید ما راضی به این همه زحمت نیستیم... هرچند مطمئنیم تمام این زحمات و نورچشم هایتان که خرج این بررسی ها میشود در فیش حقوقی ماه آینده حساب میشود و خستگی از تنتان به در میشود... فقط میماند حسرت کارگران و کارمندانی که بازهم خودشان ماندند و فیش های سرشکسته شان !!!!!!!!
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار