کد خبر: ۲۹۰۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱ 03 September 2016


معاون سیاسی استانداری البرز گفت: باید طرح‌های استعدادیابی ورزشی با جدیت در این استان پیگیری و اجرا شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، دومین نشست شورای عالی ورزش استان البرز بعد از ظهر امروز به میزبانی استانداری برگزار شد.

در بخشی از این جلسه فتح‌الله حقیقی طی سخنانی اظهار داشت: ورزش امروزه یکی از اولویت‌های اصلی مدیریت کشورها برای پیشگیری و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و اخلاقی به شمار می‌آید.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب برای منحرف کردن نسل جوان و ترویج بی‌بندباری‌هایی از جمله مواد مخدر، افزود: درمان همواره کم‌ هزینه‌تر از پیشگیری‌ است و می‌توان با توسعه امکانات ورزشی و تشویق کودکان و نوجوانان به ورزش، بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را کنترل کرد.

معاون سیاسی استانداری البرز تصریح کرد: در این حوزه باید سرمایه‌گذاری لازم را انجام داده و یکی از اولویت‌های اداره کل ورزش در این استان، سرمایه‌گذاری در بخش استعدادیابی باشد.

حقیقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دغدغه‌های مدریت ورزش درباره مالکیت اماکن ورزشی نیز گفت: باید با برگزاری جلساتی میان اداره کل ورزش و جوانان و دستگاه‌های مربوطه از جمله راه و شهرسازی هر چه سریع‌تر تکلیف مالکیت اماکن ورزشی و پروژه‌های در دست اجرا مشخص گردد.

لازم به توضیح است، در دومین نشست شورای عالی ورزش و جوانان استان البرز که با حضور مدیران ارشد وزارت ورزش و همچنین مدیریت ورزش استان و دستگاه‌های اجرایی عضو شورا برگزار گردید، کیمیا علیزاده نخستین دختر مدال‌آور کشورمان در مسابقات المپیک که موفق به کسب مدال برنز المپیک ریو شد، نیز حضور داشت.

وی در این جلسه با اشاره به حضور طولانی‌ مدت خود در اردوهای آماده‌سازی اعلام کرد که از تحصیل عقب افتاده و خواستار همراهی مسؤولان برای جبران این عقب‌ افتادگی شد.

در این ارتباط فتح‌الله حقیقی معاون سیاسی استانداری البرز دستورات لازم را به اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل آموزش و پرورش صادر کرد و گفت: باید به صورتی برنامه‌ریزی شود که کیمیا علیزاده عقب‌ افتادگی‌های تحصیلی خود را هر چه سریع‌تر جبران کند.

وی افزود: اگر یک ورزشکار حرفه‌ای که در این سطح برای کشورمان افتخارآ‌فرینی کرده و الگوی ارزشمندی برای نسل جوان به ویژه دختران محجبه و پاکدامان کشورمان شده است، دغدغه‌هایی از این دست داشته باشد، نمی‌توان موفقیت‌های خود را تکرار کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار