رئیس کمیسیون فنی و عمران شورای اسلامی شهر مشهد گفت: کیفیت تالار شهر بسیار قابل قبول ارزیابی می‌شود و به یکی از نمادهای شاخص شهر در آینده تبدیل خواهد شد.
کد خبر: ۲۸۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱ 27 April 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از موج، مهدی ذاکرالحسینی در خصوص طرح بزرگ میدان شهدا افزود: بعضی از پروژه‌های میدان شهدا زیرمجموعه مدیریت اجرایی آن است که بعضاً به‌صورت مشارکتی به اجرا درمی‌آید به همین منظور شهرداری تلاش ویژه‌ای دارد تا این طرح 14 هکتاری را در بازه زمانی کوتاهی اجرا کند.

به گفته وی، یکی از کارهای خوبی که در سال‌های گذشته صورت می‌گرفت انتخاب بنای برتر در شهر بود که مطمئناً با تلاش‌های صورت گرفته تالار شهر در سال جاری این عنوان را کسب خواهد کرد.

وی تصریح کرد: تلاش جدی شهرداری مشهد در خصوص طرح میدان شهدا بدین گونه است که پروژه‌های در حال اجرا هر چه زودتر به پایان برسد و واحدهای به اتمام رسیده هر چه زودتر واگذار شود تا سبب رونق مجموعه و طرح شود.

رییس کمیسیون فنی و عمران شورای اسلامی شهر مشهد یادآور شد: تالار شهر نیز حدود 8 سال قبل مورد طراحی قرارگرفته است و هم‌اکنون فاز 1 و 2 آن به اتمام رسیده و دارای یک تالار همایش بزرگ و مجموعه موزه است که می‌توان در آن‌ها اقدام به معرفی دستاوردهای شهری و خدمات مفید به شهروندان کرد.

ذاکرالحسینی اضافه کرد: از زمانی که شورای چهارم به‌صورت رسمی کار خود را آغاز کرد، پیشرفت فیزیکی سالن جلسات علنی شورای اسلامی شهر 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشت به همین منظور فقط توانستیم قسمتی از معماری داخلی، پارتیشن‌بندی و اتاق‌ها را تغییر دهیم و تغییرات اساسی شامل آن نشد ولی با توجه به شرایط موجود طرح فعلی نیز قابل‌قبول و مورد استفاده است.

وی گفت: به مشاور پروژه تالار شهر طرح بررسی و مطالعه استفاده از سالن همایش در مواقع پیش‌بینی‌نشده را ارائه کردیم تا در زمان اضطرار از این مکان استفاده شود.

رئیس کمیسیون فنی و عمران شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: میدان شهدا یک فضای عمومی با پیشینه‌ای کهن است که می‌تواند محلی برای ملاقات و ارتباط‌های دوطرفه مسئولین با شهروندان باشد.

ذاکرالحسینی یادآور شد: تالار شهر هم‌اکنون قابل‌استفاده است ولی تا اتمام نهایی فعالیت‌های جزئی از ابتدای خرداد تحویل شورای اسلامی شهر مشهد خواهد شد تا جلسات در آنجا برگزار شود و اعضا در آنجا مستقر شوند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهروند مشهدي
|
-
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
از اين طرح عظيم فقط شهرداري منتفع شد و ساختمان خود را از يكي كه وسط طرح قرار داشت و خراب نكرد بماند كه چندين ساختمان طرح را به خود اختصاص داد و براي مردم فقط ترافيك و خرابي چندين ساله ماند و چيز ديگري عايد مردم نشد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار