ویژه برنامه‌های ستاد مردمی بزرگداشت میلاد حضرت جوادالائمه(ع) در مشهد اعلام شد.
کد خبر: ۲۸۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲ 27 April 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از ستاد مردمی بزرگداشت میلاد حضرت جوادالائمه(ع)، مهدی رجب‌پور اظهار کرد: حضرت جوادالائمه(ع) فرزند امام رضا(ع) هستند و ما مشهدی‌ها وظیفه داریم در ایام میلاد این بزرگوار بهترین و باشکوه‌ترین برنامه‌ها را در سطح شهر مشهد اجرایی کنیم.

وی با اشاره به تشکیل ستاد مردمی میلاد حضرت جوادالائمه(ع) از حدود دو هفته قبل، گفت: این ستاد با حضور تعدادی از هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های مردم نهاد مشهد مقدس تشکیل شده و برخی نهادها همچون سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد و شورای اجتماعی محله سراب هم در اجرایی‌سازی برنامه‌ها با این مجموعه همکاری داشته‌اند.

رجب‌پور، مهم‌ترین برنامه این ستاد را گلباران حرم مطهر رضوی در شب میلاد حضرت جوادالائمه(ع) عنوان کرد و گفت: این برنامه از ساعت 20 سه‌شنبه در مسجد جوادالائمه(ع) واقع در میدان شهدای مشهد آغاز می‌شود و نخستین بخش آن سخنرانی حجت‌الاسلام دهشت خواهد بود.

دبیر ستاد مردمی بزرگداشت میلاد حضرت جوادالائمه(ع) افزود: در ادامه این برنامه، حاضران با در دست داشتن شاخه‌های گل، به منظور عرض تبریک به بارگاه منور رضوی مشرف می‌شوند و در حرم مطهر هم طبق هماهنگی‌های به عمل آمده از ساعت 22 در مراسمی که در رواق مبارکه دارالهدایه برگزار می‌شود حضور به هم می‌رسانند.

دبیر ستاد مردمی بزرگداشت میلاد حضرت جوادالائمه(ع) در مشهد مقدس، درباره دیگر برنامه‌های این ستاد گفت: دیدار با حجت‌الاسلام جرجانی استاد اخلاق و عرفان در روز چهارشنبه 9 اردیبهشت ماه، دیدار با آیت‌الله علم الهدی، امام جمعه مشهد از ساعت 11 روز پنجشنبه 10 اردیبهشت ماه و همچنین شرکت در نماز جمعه این هفته از دیگر برنامه‌های متمرکز این ستاد است.

وی با اشاره به اینکه ستاد مردمی بزرگداشت میلاد جوادالائمه(ع) با محوریت کانون فرهنگی جوادالائمه(ع) مشهد مقدس تشکیل شده است، افزود: پایگاه اطلاع‌رسانی کانون جوادالائمه(ع) به نشانی www.3raj.ir تا پایان هفته اخبار برنامه‌های مربوط به این ستاد را پوشش می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار