گزارش زنده و لحظه به لحظه کشتی آزاد اوزان 86 و 125 کیلوگرم ریو2016
دومین روز مسابقات کشتی آزاد المپیک از عصر امروز با این امید که موفقیت های روز نخست شاگردان رسول خادم برای ایران ادامه یابد، آغاز شد و علیرضا کریمی مقابل حریف تونسی در مسابقه اول طی سه دقیقه اول فاصله مطمئن ایجاد کرد تا با خیال راحت بقیه زمان رقابت را به گرم کردن بدن خود بپردازد. اکنون کمیل قاسمی هم روی تشک رفته است .ایران در روز اول یک طلا و یک برنز توسط یزدانی و رحیمی کسب کرد.
کد خبر: ۲۸۱۴۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲ 20 August 2016
در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های المپیک 2016 ریو که از ساعت 17:30 امروز شنبه با برگزاری مسابقات اوزان 86 و 125 کیلوگرم آغاز شده است کمیل قاسمی در 125 کیلو با پیروزی در نخستین دیدارش مقابل حریف کانادایی راهی مرحله بعد شد.

86کیلو/صعود آسان کریمی از کشتی اول

 استارت آزادکاران با برد در روز دوم توسط کریمی در جدالی راحت زده شد و وی به مرحله بعد صعود کرد. استارت آزادکاران با برد در روز دوم
کشتی‌گیر وزن 86 کیلوگرم کشورمان موفق شد با غلبه بر حریف تونسی خود راهی مرحله بعد شود.
 در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد المپیک، در روز دوم و در وزن 86 کیلوگرم، علیرضا کریمی کشتی‌گیر کشورمان به مصاف محمد سعدوی تونسی رفت. وی موفق شد با انواع فنون تمرینی و دست گرمی و در جدالی برتر حریف خود را با نتیجه 9 بر صفر شکست دهد و راهی مرحله بعد شود.

125کیلو/کمیل با شکست حریف کانادایی برای کشتی با ماخوف گرم کرد

در وزن 125 کیلوگرم که 20 کشتی‌گیر حضور دارند، کمیل قاسمی در دور اول با نتیجه 5 بر 2 مقابل کوری جارویس از کانادا به پیروزی رسید. وی در دور دوم با برنده رادحونی چبی از تونس و کمال عبدالمطلب از مصر دیدار می‌کند.در گروه قاسمی گنو پتریاشویلی، دارنده مدال برنز جهان از گرجستان، بلال ماخوف قهرمان جهان از روسیه، آلن زاسایف، نایب قهرمان جهان از اوکراین، جمال‌الدین ماگومدوف، دارنده مدال نقره جهان از آذربایجان و ترول دلاگنف، دارنده مدال برنز جهان از آمریکا حضور دارند.در بالای جدول نیز طاها آکگول قهرمان جهان از ترکیه، راه آسانی را تا دیدار فینال پیش رو دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار