چهار بانوی جودوکار استان همدان به اردوی دوم تیم‌های ملی جودو دعوت شدند.
کد خبر: ۲۷۹۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶ 17 August 2016
رئیس هیئت جودو استان همدان گفت: چهار بانوی جودوکار استان همدان به اردوی دوم تیم‌های ملی جودو دعوت شدند.

به گزارش مهر، جلال نصرپور با اشاره به دعوت بانوان همدانی به اردوی تیم ملی اظهار داشت: پس از پایان مرحله نخست اردوی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان دختر ایران کادر فنی تیم‌های ملی بانوان ۱۶ جودوکار را برای تشکیل دومین اردوی داخلی دعوت کردند.

وی افزود: شیوا جهانگیری، لیلا سیاه‌پوشی، مائده وفایی و مریم بربط چهار جودوکار همدانی به اردوی دوم تیم‌های ملی دعوت شدند که این اردو از امروز شروع می‌شود و تا ۳۱ مردادماه ادامه خواهد یافت.

وی گفت: همچنین تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان دختر ایران خود را آماده حضور در مسابقات جودو قهرمانی آسیا می‌کنند که این مسابقات از ۱۸ شهریورماه در هندوستان برگزار می‌شود.

رئیس هیئت جودو استان همدان با اشاره به استقبال بانوان همدانی از رشته جودو گفت: استان همدان در جودوی بانوان یکسر و گردن از سایر هیئت‌های استان بالاتر بوده و بانوان همدان همیشه یک پای مسابقات، لیگ‌ها و اردوهای تیم ملی هستند.

وی یادآور شد: خوشبختانه در بحث داوری و مربیگری در رشته جودو مشکلی وجود ندارد و حتی استان همدان داور و مربی ممتاز نیز در این رشته دارد که در آینده‌ای نزدیک اعزام داور بین‌المللی به مسابقات برون‌مرزی در برنامه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار