وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این مطلب که در مشهد کنسرت اجرا نخواهد شد، گفت: کنسرت ها در دیگر شهرهای خراسان رضوی از جمله سبزوار، نیشابور ، چناران و دیگر شهرها اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۲۷۹۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸ 16 August 2016
به گزارش تابناک رضوی، علی جنتی در جمع خبرنگاران گفت: اجرای کنسرت ها در شهر مشهد مخالفانی از جمله نماینده محترم ولی فقیه در خراسان رضوی را داشت که ما به نظر ایشان احترام گذاشتیم.
وی در ادامه خاطرنشان کرد:کنسرت ها در دیگر شهرهای خراسان رضوی از جمله سبزوار، نیشابور، چناران و دیگر شهرها اجرا خواهد شد و به هیچ وجه قابل پذیرش نخواهد بود که از اجرای آنها جلوگیری شود.

رسانه ها در خصوص کنسرت ها حاشیه سازی نکنند
همچنین، علی جنتی در حاشیه حضور خود در مشهد گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پایان دهه کرامت و برگزاری جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) اظهار کرد: جشنواره فرهنگی هنری بین‌المللی امام رضا(ع) بزرگترین رویداد فرهنگی کشور است که در طول سال جریان دارد و در برگزاری هرچه باشکوه این جشنواره همه نهادهای فرهنگی، ادیبان، هنرمندان و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها تلاش زیادی داشتند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه جشنواره  امام رضا(ع) هر سال بهتر از سال قبل برگزار شده است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه جشنواره فرهنگی هنری بین‌المللی امام رضا(ع) دیگر از حالت رقابتی درآمده و شیفتگان امام رضا(ع) در سراسر جهان به این جشنواره پیوسته‌اند.

جنتی با بیان اینکه این جشنواره دیگر از حالت دولتی خارج شده و همگان در مسیر گسترش آن در تلاش هستند، گفت: جشنواره امسال در بیش از دو هزار نقطه شهری و روستایی ۷۰ کشور جهان برگزار شد و شعاع وجودی امام رضا(ع) در سراسر جهان گسترش یافته است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره صحبت‌های مطرح شده اخیر در رابطه با موضوع موسیقی و برگزاری کنسرت در مشهد بیان کرد: فعالیت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تنها در حوزه موسیقی نیست و سؤال من از رسانه‌ها این است که چرا درباره قرآن، عترت، کتاب، سینما و غیره صحبت نمی‌کنند، نمی‌دانم چرا رسانه‌های ما فقط به موضوعات بی‌ارزش می‌پردازند و اقدام به حاشیه سازی می‌کنند.

جنتی افزود: درخواستم از رسانه‌ها این است که به دیگر فعالیت‌های این وزارت‌خانه که با نتایج مطلوبی هم همراه بوده است بپردازند و تنها بر روی موضوع موسیقی مانور ندهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار