کد خبر: ۲۷۶۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۱ 13 August 2016
به گزارش تابناک یزدهمزمان با دهه کرامت تعداد 43 نفر از زنان سرپرست خانوار تحت حمایت كميته امداد استان يزد با بدرقه خادمات آستان مقدس رضوی عازم عتبات عالیات شدند.

 این سفر زیارتی به مدت یک هفته در قالب طرح شوق زیارت انجام می‌شود و شناسایی و بهبود مسائل نیازمندی‌های آموزشی، نشاط‌افزایی، تقویت رفتارهای دینی، تحکیم بنیان خانواده، تقویت روابط منطقی و عاطفی خانواده ها از اهداف برگزاری این اردوهای تخصصی است .

طرح کاروان شوق زیارت با هدف تقویت روحیه معنوی خانواده‌های تحت پوشش این نهاد و ترویج فرهنگ ناب ارتباط با اهل بیت(ع) اجرا می‌شود.

افزون بر 300 میلیون ریال برای اعزام این تعداد از زائران از سوی نیکوکاران کمک شده و پیش‌بینی می‌شود كه تا پایان سال 95 بیش از 200 نفر دیگر از مددجویان تحت پوشش در استان یزد به سفر معنوی عتبات عالیات اعزام می‌شوند. سال گذشته نيز 300 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد به عتبات عالیات اعزام شدند.

در طرح شوق زیارت، بستر مناسب برای نیازمندانی که در حسرت زیارت عتبات عالیات و مشهد مقدس مانده‌اند با یاری خیّرین فراهم می‌شود.

گفتني است؛ علاقه‌مندان برای مشارکت در این طرح می‌توانند به سایت شوق زیارت به آدرس «shogheziarat.ir» مراجعه و از نحوه پرداخت کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود اطلاعات بیشتری کسب کنند.

بازدید از کارگاه قالی بافی زنان سرپرست خانوار تحت حمایت و حضور در منزل یکی از مددجویان تحت حمایت از دیگر برنامه‌های خادمان آستان قدس رضوی در سفر به یزد بود. همچنين همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) جشن بزرگی با حضور خادمان آستان قدس رضوی و تعداد 250 نفر از حامیان نیکوکار طرح اکرام ایتام و یتیمان تحت تکفل آنان در یزد برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار