کد خبر: ۲۷۵۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹ 09 August 2016

 

با ورود کاروان خادمان حرم رضوی و پرچم سبز بارگاه امام مظلومان، عطر رضوی در شهرستان ساوجبلاغ پیچید.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از استان البرز، در روزهای اخیر کاروان خادمان حرم ثامن‌الائمه امام رضا(ع) که حامل پرچم متبرک بارگاه رضوی هستند میهمان استان البرز بوده و عاشقان ولایت استقبال گسترده‌ای از این کاروان داشته‌اند.

 

عصر امروز این کاروان وارد شهرستان ساوجبلاغ شد و همراه آن مردم مؤمن، ولایی و انقلابی این شهرستان استقبال کم‌نظیری از پرچم متبرک حرم رضوی و خادمان زائران امام رضا(ع)‌ داشتند.

 

براساس این گزارش، کاروان فوق پس از حضور در شهرستان ساوجبلاغ به توابع اطراف نیز سفر کرده و در طول مسیر مردم ولایی این شهرستان با برگزاری مراسم سوگواری و مداحی اهل بیت(ع)‌ از خادمان رضوی و پرچم سبز حرم امام رضا استقبال کردند.

 

دومین مقصد این کاروان پس از حضور در شهر هشتگرد سفر به شهر چهارباغ بود که با استقبال مسئولان شهر از جمله امام جمعه چهارباغ و هیأت‌های عزاداری و سوگواری روبه‌رو شد.

 

همچنین این کاروان امشب به تعدادی از روستاهای شهرستان ساوجبلاغ سفر کرده که از جمله این روستاها به روستای لشگرآباد اشاره کرد که در این روستا با استقبال حوزه بسیج میثم تمار مراسم ویژه‌ای در استقبال از کاروان خادمان حرم رضوی برگزار شد.

 

لازم به توضیح است هر ساله همزمان با دهه کرامت که از سالروز میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) تا میلاد ثامن‌الائمه(ع) به نام دهه کرامت نامگذاری شده تعدادی از خادمان حرم رضوی با حمل پرچم متبرک بارگاه امام رضا(ع) به استان‌های مختلف سفر کرده و عاشقان ولایت را از عطر حرم رضوی سرمست می‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار