دبیر نهمین جشنواره زیر سایه خورشید در یزد از حضور خادمان حرم رضوی همزمان با دهه کرامت در استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۲۷۲۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷ 05 August 2016
به گزارش تابناک یزد،حجت‌الاسلام مجتبی صداقت، دبیر نهمین جشنواره زیر سایه خورشید در یزد ۱۴ مردادماه در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: بیش از ۱۵ کشور خارجی برای نهمین سال میزبان برگزاری جشن زیر سایه خورشید هستند.
وی با اشاره به اینکه شعار امسال این جشن «زندگی جهادی و خدمت رسانی محرومین و محرومیت زدایی است» گفت: خادمان حرم رضوی به مدت هشت روز از ۱۷ الی ۲۴ مردادماه مهمان یزدی‌ها هستند.
صداقت ادامه داد: خدام حرم رضوی روز ۱۷ مردادماه ساعت ۸ صبح وارد یزد می‌شوند و مراسم استقبال رسمی توسط مردم از خادمان، ساعت ۱۷:۳۰ از مزار شهدای گمنام در میدان امیرچخماق تا امامزاده جعفر (ع) برگزار می‌شود.
صداقت خاطرنشان کرد: در مدت این هشت روز ۱۸۰ عنوان برنامه تدارک دیده شده که از آن جمله می‌توان به عیادت خادمان رضوی از بیماران، حضور در جمع زندانیان، بازدید از آسایشگاه‌های سالمندان،‌ دیدار با مردم روستاها و ... اشاره کرد.
دبیر نهمین جشنواره زیر سایه خورشید در یزد دیدار با ائمه جمعه و علمای استان، مسئولان استان و شهرستان‌ها، افتتاح صندوق قرض‌الحسنه در نعیم آباد به منظور رسیدگی به محرومان با توجه به شعار امسال جشنواره زیرسایه خورشید و ... را از دیگر برنامه‌های خدام رضوی در یزد برشمرد.
حجت‌الاسلام صداقت افزود: درمانگاه کوثر صفائیه نیز به برکت حضور خادمان رضوی ۱۹ مردادماه را به صورت رایگان اقدام به ویزیت بیماران خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه امسال علاوه بر مرکز استان، برنامه‌های جشنواره زیر سایه خورشید در نه شهرستان‌ استان نیز برگزار می‌شود تصریح کرد: فعالیت‌های خوبی برای برگزاری باشکوه جشنواره زیرسایه خورشید در یزد انجام شده که در این راستا بیش از ۱۲ هزار نفر ساعت به فعالیت در جشنواره زیرسایه خورشید مشغول هستند و همچنین ستاد برگزاری جشنواره تشکیل شده که شش کمیته اجرایی و ۲۰ واحد زیرمجموعه کمیته مشغول هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار