کودک 6 ساله ربوده شده از شهرستان خاش پس از 5 ماه اسارت با همت سربازان گمنام امام زمان (عج) از چنگال آدم ربایان معاند نظام آزاد شد
کد خبر: ۲۶۸۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵ 29 July 2016
کودک 6 ساله ربوده شده از شهرستان خاش پس از 5 ماه اسارت با همت سربازان گمنام امام زمان (عج) از چنگال آدم ربایان معاند نظام آزاد شد و بامداد جمعه (ساعت 2 بامداد) به آغوش خانواده اش بازگشت.

گزارش خبرنگار ایرنا حاکی است: صحنه دویدن علی 6 ساله و پریدن در آغوش پدر و مادر و اشک ها و گریه های هر سه نفرشان اشک را بر گونه های معاون امنیتی انتظامی استاندار، سربازان گمنام امام زمان (عج) و سایر افراد حاضر در محل جاری کرد.
 
 
 
ساعت 1.45 دقیقه است پدر و مادر و خواهران علی 6 ساله به اتفاق میرشکاری معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان و دو سه نفر از مسئولان اداره کل اطلاعات و یکی دو نفر از خبرنگاران در محوطه ستاد خبری منتظر رسیدن علی بودیم، اعلام کرده بودند علی به سلامتی و بدون هیچ صدمه ای از چنگال آدم ربایان رها شده و در حال انتقال به زاهدان است.
 
خودرو که وارد محوطه شد صدای تپیدن قلب پدر و مادر و خواهران علی قابل شنیدن بود، علی دست در دست یکی از سربازان گمنام از خودرو پیاده شد، هاج و واج به اطراف نگاه می کرد با دیدن پدر و مادرش به یکباره انگار اندوه فروخورده 5 ماهه را رها کرد صدای گریه اعضای خانواده اشک سایر افراد حاضر در محل را بر گونه ها جاری ساخت.
 
«عوض سرگزی» پدر علی 6 ساله به خبرنگار ایرنا گفت: پسرم در 18 اسفند 94 ساعت 11.45 هنگامی که به همراه خواهرش در حال بازگشت از مهد کودک به خانه بودند توسط افراد ناشناسی ربوده شد.
 
وی که می گوید کارمند کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خاش است، افزود: سه ماه هیچ خبری از علی نداشتیم سه ماهی که هر لحظه آن چون سالی سیاه بر ما تمام شد، تا اینکه پس از سه ماه یک نفر ناشناس بوسیله تلفن با یکی از همکارانم تماس گرفته و گفته بود که فرزندم را ربوده اند.
 
سرگزی ادامه داد: با وجودی که یک کارمند ساده هستم و با حقوق کارمندی زندگی را سپری می کنیم اشرار و معاندان نظام از ما درخواست یک میلیارد تومان می کردند و هر بار از طرق مختلف تهدید می کردند که اگر مبلغ درخواستی را پرداخت نکنیم گوش علی را بریده و برایتان می فرستیم.
 
وی اظهار داشت: وقتی متوجه شدند که پولی برای اخاذی آنان نداریم مبلغ را به 700 میلیون و در نهایت 500 میلیون تومان کاهش دادند.
 
وی اضافه کرد: یک بار کلیپ کوتاهی از طریق واتساپ برایم ارسال کردند که در آن فلیم کوتاه علی می گفت «بابا یک گوشم را بریده اند اگر پول ندهید گوش دیگرم را می برند».
 
 
 
پدر و مادر علی 6 ساله با تقدیر از تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) گفتند: آزادی و سلامت فرزندمان را مدیون تلاش های سربازان گمنام امام زمان (عج) و همکاری ماموران آگاهی هستیم.
علی 6 ساله نیز به خبرنگار ایرنا گفت: اشرار من را در کوهها نگه داشته و خیلی اذیت می کردند و کتک می زدند.
 
وی افزود: یک بار سیخ داغ را نزدیک گوشم گرفتند و گفتند می خواهیم گوشت را سوراخ کنیم، خیلی ترسیده بودم، گریه می کردم اما بازهم آزارم می دادند.
 
معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی و رهبری فرزانه انقلاب و تلاش و کوشش سربازان گمنام امام زمان(عج) و نیروهای نظامی و انتظامی، کشور ما به ویژه استان سیستان و بلوچستان در مقایسه با کشورهای همسایه از امنیت بسیار خوب و مطلوبی برخوردار است.
 
علی اصغر میرشکاری افزود: متاسفانه اشرار و معاندان نظام که از هر راهی در صدد ناامن کردن استان هستند، یک بار دیگر ددمنشی و خوی جنایتکارانه شان را با ربودن کودک 6 ساله برای مردم نمایان کردند.
 
وی ادامه داد: با اشراف اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) و همکاری خوب مردم این کودک بی گناه پس از پنج ماه اسارت بدون پرداخت هیچ گونه وجهی آزاد شد و به آغوش خانواده اش بازگشت.
 
معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان با تقدیر از تلاش های خستگی ناپذیر سربازان گمنام امام زمان (عج) و سایر دستگاههای عضو شورای تامین استان گفت: اشرار و گروهک های تروریستی هر روز با ارتکاب جنایات ضد انسانی، خوی وحشیانه و ضد بشری خود را برای مردم به اثبات می رسانند.
 
میرشکاری با بیان این که عاملان این گروگانگیری گرچه به آنسوی مرز گریخته اند اما باید بدانند که نیروهای امنیتی و انتظامی استان قاطعانه در صدد دستگیری آنان هستند و هیچگاه از مرتکبان این قبیل اقدامات ضد امنیتی گذشت نخواهند کرد.
 
وی همچنین از دولت پاکستان خواست ضمن تقویت همکاریهای دو جانبه، اقدامات اساسی در زمینه ناامن کردن کشورشان برای اشرار و تروریست ها انجام دهند.
 
علی 6 ساله که در یک دستش دسته گل و دست دیگرش در دست خواهرش بود به اتفاق اعضای خانواده به خانه شان بازگشتند.
 
لحظه خداحافظی علی نیز دیدنی بود، در آغوش دو نفر از سربازان گمنام قرار گرفت و برای قدردانی از تلاششان بوسه های شیرینی برگونه هایشان نشاند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار