مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان با اشاره به آغاز نهضت پاسخگویی در شهرداری اصفهان، گفت: شهرداری اصفهان ابزارهای مختلفی برای پاسخگویی به شهروندان اصفهانی دارد.
کد خبر: ۲۶۱۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷ 17 July 2016

هادی نباتی‌نژاد با اشاره به اینکه نشست شورای معاونان شهرداری روزهای سه‌شنبه هر هفته با حضور شهردار اصفهان، معاونان، مدیر بازرسی و مدیر روابط عمومی شهرداری برگزار می‌شود، اظهار کرد: با توجه به دستور شهردار اصفهان، از این پس جلسات شورای معاونین شهرداری در مناطق 15گانه شهری برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این جلسات در مناطق را آغازی بر نهضت پاسخگویی شهرداری و آشنایی معاونان شهردار با مشکلات هر منطقه عنوان کرد و افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به منظور آشنایی بیشتر با مشکلات و نیازهای محلات شهر اصفهان نشست شورای معاونان هر هفته در یکی از مناطق 15گانه تشکیل خواهد شد.

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه نخستین جلسه نیز هفته گذشته در شهرداری منطقه 15 برگزار شد و مشکلات و معضلات این منطقه مورد بررسی قرار گرفت، ادامه داد: در حاشیه این شورا، شهردار اصفهان به مدت یک ساعت با پرسنل و کارکنان منطقه دیدار و مشکلات منطقه را بررسی می‌کند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به آغاز ملاقات‌های مردمی شهردار و معاونان ایشان بیان کرد: در ادامه نهضت پاسخگویی شهرداری، ملاقات مردمی دکتر جمالی‌نژاد و معاونانشان روزهای پنجشنبه هر هفته در محل شهرداری‌های مناطق برگزار می‌شود.

نباتی‌نژاد افزود: واحد ملاقات‌های مردمی شهرداری اصفهان با تغییر مدیریت شهری از مردادماه سال گذشته کار خود را در زیرمجموعه روابط عمومی شهرداری اصفهان آغاز کرد و تا پایان سال گذشته بیش از 900 مورد مراجعه مردمی انجام و پاسخ مردم داده شد.

وی با بیان اینکه شهرداری اصفهان ابزارهای مختلفی برای پاسخگویی بیشتر به شهروندان دارد، تصریح کرد: آغاز ملاقات‌های مردمی نیز در راستای نهضت پاسخگویی شهرداری انجام می‌شود و در نخستین هفته، روز پنجشنبه 31 تیرماه جاری شهردار اصفهان به همراه معاونان خود با حضور در شهرداری منطقه 1 با اهالی این منطقه دیدار و گفت‌گو می‌کنند.

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان اضافه کرد: همشهریان محترم ساکن در منطقه 1 شهرداری جهت دیدار با مدیران شهری از روز شنبه تا روز سه‌شنبه می‌توانند جهت دریافت فرم درخواست ملاقات به شهرداری منطقه مراجعه کنند.

وی افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «مسئولان پاسخگوی مسئولیت‌های بزرگ خودشان در مقابل ملت باشند و روح پرسشگری در مردم وجود داشته باشد»، شهرداری اصفهان نهضت پاسخگویی به شهروندان در بخش‌های گوناگون را پیش‌بینی کرده و شهردار اصفهان، مدیران و معاونان شهری با استفاده از ابزارهای مختلف پاسخگوی مردم هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار