سخنگوی شورای اسلامی شهر نیشابور گفت: سه نفر از اعضای شورای شهر نیشابور و سه نفر از پرسنل شهرداری کاندیدای تصدی پست شهرداری این شهر هستند.
کد خبر: ۲۶۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵ 21 April 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی حجت‌الاسلام محمد صائب‌نیا امروز در گفت‌وگو با فارس با بیان این مطلب که هر کسی که به عنوان شهردار می‌خواهد فعالیت کند باید یک انقلاب و تغییر در درون این مجموعه ایجاد کند، اظهار کرد: متاسفانه در دوره گذشته بر اساس روابط ناسالم اداری به نیروهای شهرداری 500 نفر اضافه شد و بیش از یک میلیارد تومان نیز بودجه هدر رفت.

وی ادامه داد: در ابتدای خدمت در شورای شهر قسم خوردیم که به مردم خدمت کنیم و نابسامانی‌های عجیب غریب را که در شهرداری نیشابور حاکم است برطرف کنیم.

صائب‌نیا با اشاره به اینکه شهردار نیشابور باید فردی لایق و توانمند و آشنا به امور شهر باشد، گفت: سه نفر از اعضای شورای شهر نیشابور و سه نفر از پرسنل شهرداری کاندیدای تصدی پست شهرداری این شهر هستند که برخی از اینها افرادی با تجربه و با تحصیلات عالیه هستند.

سخنگوی شورای شهر نیشابور اظهار کرد: امیدواریم تا فردا شب شهردار نیشابور انتخاب شود زیرا هم‌اکنون نیشابور در مواردی خاص از بسیاری از شهرهای دیگر استان عقب افتاده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار