مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی از دستگیری متهمی خبر داد که در شبکه های اجتماعی با تبلغات خلاف واقع قصد به فروش رساندن محصولاتی را داشت که همگی تقلبی از کار در آمدند.
کد خبر: ۲۵۳۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷ 29 June 2016
به گزارش تابناک رضوی، حمید رضا کریم در این باره افزود: به دنبال رصد تبلیغاتی فردی در فضای مجازی از سوی پلیس فتا در خصوص فروش محصولات که این فرد در تبلیغات خود به آن اشاره می کرد توسط پلیس مورد بازرسی قرار گرفت و در جریان این بررسی ها مقادیری قابل توجه انواع روغن های تقلبی که به عنوان روغن ماساژ تولید و عرضه می شد و همچنین انواع داروهای گیاهی شامل : پودر گیاهی به نام چای اعصاب،پودر گیاهی آنتراکینون، پودر آنتی آفت، پودر گیاهی حنای بی رنگ، روغن کرچک، انواع محلولهایی که فاقد برچسب مشخصات و مجوزات بهداشتی بود کشف و توقیف شد.
کریم در ادامه افزود: هم اکنون این پرونده به منظور بررسی و رسیدگی به شعبه پنجم تعزیرات حکومتی مشهد ارجاع شده است.
وی در ادامه ضمن هشدار به اینگونه افراد از مصرف کنندگان این محصولات خواست تا با دقت بیشتری نسبت به تهیه اینگونه محصولات اقدام نمایند و حتی المقدور از طریق داروخانه و یا مراکز مورد تائید وزارت بهداشت و درمان نسبت به تهیه آنها اقدام نمایند تا از بروز خسارات و آسیب های آن جلوگیری شود.
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی در پایان نیز از مردم خواست تا در صورت مشاهده موارد مشابه مراتب را از طریق شماره تلفن 124 و یا مراکز نظارتی دیگر همچون بهداشت اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار