دادخواست یا درخواست از وزارت بهداشت و درمان
در پي فوت کودکي حدود ۵ ساله در شهر دررود تعدادي از مردم به شبانه روزي نبودن مرکز بهداشتي درماني اين شهر اعتراض کردند و خواستار شبانه روزي شدن اين مرکز درماني شدند.
کد خبر: ۲۴۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۱ 18 April 2015
به گزارش تابناک از خراسان ، پدر کودک۵ ساله اي در شهر دررود که چهارشنبه هفته گذشته فرزندش فوت کرده بود مدعي شد که شبانه روزي نبودن مرکز درماني اين شهر و کمبود امکانات درماني باعث مرگ فرزند وي شده است که اين موضوع تجمع و اعتراض مردم را در پي داشت.
«سيدمحمد موسوي عماري» رئيس شوراي اسلامي شهر دررود که در نزدیکی نیشابور خراسان رضوی واقع است با اشاره به پيگيري هاي انجام شده براي شبانه روزي شدن مرکز بهداشتي درماني اين شهر گفت: قرار بر اين شد تا هفته آينده نماينده اي از فرمانداري و يک نفر از اعضاي شوراي شهر درخواست کتبي مردم دررود را به تهران ببرد و از وزارت بهداشت و درمان تجهيز اين مرکز و شبانه روزي شدن آن درخواست شود.
همچنين حجت الاسلام حجتي نيا، امام جمعه دررود در خصوص وضعيت مرکز بهداشتي درماني اين شهر و فوت يک کودک در هفته گذشته گفت: مسئولان تاکنون در سفرهاي متعدد و دعوت هاي مکرر قول داده اند و عمل نکرده اند که اين موضوع هم براي جامعه متدين و انقلابي اين شهر قابل پذيرش نيست و هم قضاوت خوبي از مسئولان نخواهد داشت.
گفتنی است دَرّود شهری است در ۲۰ کیلومتری نیشابور و همجوار قدمگاه که در مسیر جاده مشهد-نیشابور واقع شده‌است. درود در دامنه جنوبی رشته‌کوه‌های بینالود قرار گرفته‌است که این رشته کوه حائل این شهر با جاغرق مشهد می‌باشد.
 وجه تسمیه این شهر « ده رود » بوده که شاید به علت جاری بودن چشمه سارهای متعدد که از دامنه جبال بینالود به طرف این شهر سرازیر شده به آن نسبت داده شده است و نیز به معنی محلی است که در داخل یا کنار و یا فراخنای رودخانه قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار