مدير عامل سازمان فردوس‌هاي شهرداري مشهد گفت: تعرفه‌های کفن و دفن و خدمات عمومی در سال جاری به طور میانگین 14 درصد افزایش پیدا کرده است.
کد خبر: ۲۳۰۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶ 15 May 2016

به گزارش تابناك رضوي، حسن کریمدادی با حضور در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری 137 ضمن پاسخگویی به سوالات و درخواست‌های شهروندان بیان کرد: شورای اسلامی شهر مشهد بودجه سال 95 سازمان فردوس‌ها را مصوب کرده که در آن افزایش تعرفه‌ها نیز تصویب شده است.

وی افزود: تعرفه‌های کفن و دفن و خدمات عمومی سازمان فردوس‌ها به طور میانگین 14 درصد افزایش پیدا کرده که از 10 فروردین ماه سال جاری اجرایی شده است.
مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد بیان کرد: از آنجایی که سازمان فردوس‌ها هزینه‌های ثابت مانند سوخت، ایاب و ذهاب، نیروی انسانی و ... دارد افزایش تعرفه‌ها براساس تعرفه دولت صورت گرفته است.
کریمدادی در خصوص توسعه آرامستان بهشت رضا (ع) نیز گفت: توسعه این آرامستان از قسمت شرق به مساحت 179 هکتار از اراضی آستان قدس و زارعین در حال پیگیری است که مراحل اداری آن به پایان رسیده و منتظر توافق شهردار مشهد و قائم مقام آستان قدس رضوی هستیم.
وی بیان کرد: همچنین آرامستان بهشت رضوان نیز آماده بهره‌برداری است که قطعا به دلیل نوع ساخت و ساز و خدمات آن مورد استقبال شهروندان قرار خواهد گرفت.
مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد در خصوص موضوع درخواست شهروندان طی تماس امروز با مرکز 137 اضافه کرد: بیشتر تماس‌های امروز تقدیر و تشکر از خدمات سازمان فردوس‌ها در حوزه‌های مختلف از جمله فضای سبز، گل‌آرایی، المان گل، رسیدگی به گلزار شهدا، رفت و روب، نظافت و... بود.
کریمدادی ادامه داد: همچنین شهروندان پیشنهاداتی در خصوص امور تشییع متوفیان دادند که پس از پیگیری در دستور کار قرار خواهد گرفت.
وی خاطرنشان کرد: همچنین برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای برای خدمت‌رسانی به شهروندان در ایام چراغ برات انجام شده است.

منبع: پايگاه اطلاع‌رساني شهرداري مشهد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار