پس از مدتها گفت و شنود و ارائه طرح‌هايي به عنوان لوگو مشهد 2017، عصر امروز و با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار خراسان رضوی و جمعي از مسئولان، از نشان رسمی پایتخت فرهنگ اسلامی " مشهد 2017" رونمایی شد.
کد خبر: ۲۲۹۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰ 13 May 2016

به گزارش تابناك رضوي ، علي جنتي در اين مراسم كه در محل موزه بزرگ خراسان برگزار شد با قدرداني از اقدامات انجام شده در حوزه برگزاري هرچه مطلوب تر اين رويداد جهاني اظهار كرد: مشهد 2017 نیازمند یک نشان مناسب بود و جا داشت که مسابقه ای در اندازه ملی برای آن برگزار شود. 

سرانجام


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: استفاده از این نشان باید به گونه ای باشد که توجه اقشار مختلف مردم و همچنین زائران خارجی را جلب کند و موجب آمادگی آنان برای اين رویداد جهانی شود.
 
وی با قدرداني از هنرمند طراح نشان رسمی پایتخت فرهنگ اسلامی – مشهد 2017  تاکید کرد: بايد این نشان در همه مکاتبات، آیین ها، تبلیغات و اطلاع رسانی های این رویداد در قالبی شاخص مورد استفاده قرار گيرد.

بنا بر اين گزارش، علي جنتي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در ادامه با اهدای لوح و هدایایی از رضا نبی زاده خالق اثر برگزيده نشان مشهد 2017 و هفت هنرمند دیگر صاحب آثار برتر این مسابقه تجلیل كرد.
 
نشان رسمی مشهد 2017 از میان 2000 اثر رسیده به دبیرخانه مسابقه رسمی مشهد 2017 انتخاب و و در اين مراسم رونمایی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار