شهردار مشهد در بهره برداری از 5 بوستان منطقه 5 مشهد گفت: در بودجه سال ۹۵ شورای اسلامی شهر ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت فضای سبز در حاشیه شهر مشهد در نظر گرفته است.
کد خبر: ۲۲۸۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲ 12 May 2016
به گزارش تابناک رضوی، سید صولت مرتضوی اظهار کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر ساماندهی حاشیه شهر مشهد، آیت الله علم الهدی مسئولیت ستاد ساماندهی حاشیه شهر را به عهده گرفتند تا مشکلات مردم در این منطقه حل شود و ساخت و سازها اصولی شود.
شهردار مشهد با بیان اینکه شورای اسلامی شهر مشهد در بودجه سال ۹۵ ؛ ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت فضای سبز در حاشیه شهر در نظر گرفته، افزود: بالغ بر ۲۸ میلیارد تومان هزینه پارک‌های احداث شده در منطقه ۵ می‌باشد که امروز به بهره‌برداری رسید و در اختیار مردم قرار گرفت تا به نحو احسن از آن استفاده گردد.
وی تصریح کرد: اگر از شهر مشهد به سمت خراسان جنوبی و دیگر شهرستان‌ها سفری داشته باشیم متوجه کمبود امکانات و عدم وجود تجهیزات به اندازه شهر امام رضا(ع) خواهیم شد، غالب شهرهای کشور با مشکل تامین اعتبار و منابع مواجه‌اند به طوری که شهرداری یکی از شهرهای کشور در حضور چندباره خود در شهرداری مشهد خواستار کمک و ارسال گل و گیاه به آن شهر شد.
مرتضوی یادآور شد: با توجه به اینکه بر روح و جسم اقتصادی کشور رکود حاکم است ولی شهرداری مشهد با هیچ‌گونه مشکل تامین اعتبار مواجه نیست و با این وجود خدا را شاکریم در این برهه از زمان در منطقه ۵ که بخشی از آن در حاشیه شهر است شاهد چنین رویدادهای بزرگی هستیم.
شهردار مشهد ادامه داد: از زمانی که رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص توجه ویژه به ساماندهی حاشیه شهر مشهد دستور ویژه صادر نمودند، آیت‌الله علم الهدی ستاد این مهم را تشکیل دادند که به حمایت از آن شورای اسلامی شهر و شهرداری مشهد وارد میدان شدند تا این دستور با اقدام مناسب عملیاتی شود.
وی گفت: اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر به نوعی با حاشیه‌نشینان همزاد پنداری می‌کنند چرا که بزرگ شده این مناطق هستند و همواره به دنبال احقاق حق حاشیه‌نشینان هستند ولی در کنار آن توجه خود را در متن شهر قطع نکرده‌اند ضمن اینکه بر این باور هستیم که فضای سبز و سایر امورات شهری در مناطق حاشیه شهر باید توسعه پیدا کند.
شهردار مشهد افزود: زمین رها شده در منطقه ۵ که حریم لوله انتقال گاز بوده به همت شهرداری تبدیل به بوستانی زیبا همراه با تجهیزات شده است و مردم ما باید قدرشناس خدمات جمهوری اسلامی باشند چرا که دشمنان قسم خورده عهد بسته‌اند تا نامی از اسلام در جهان باقی نماند ولی باید بکوشیم تا پیراهن ذلت نپوشیم.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار