فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گناباد گفت: رزمایش دو روزه الی بیت المقدس امروز 23 اردیبهشت در منطقه عمومی روشناوند این شهرستان جنوبی خراسان رضوی آغاز شد.
کد خبر: ۲۲۸۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷ 12 May 2016
به گزارش تابناک رضوی، سرهنگ پاسدار علی ابراهیم زاده در گفت و گو با ایرنا از جمله اهداف برگزاری این رزمایش را انسجام و ارتقاء توان رزمی بسیجیان گردانهای عاشورا و الزهرا(س)، نمایش قدرت مدافعان حریم ولایت در دفاع ار سرحدات کشور در برابر تهدیدهای احتمالی دشمنان و تجدید بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کرد.
وی افزود: تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای آمادگی کامل نیروهای مسلح برای مقابله با تهدیدات دشمنان در عرصه‌های مختلف، ارتباط مستمر با بسیجیان و ارتقا بیشتر وحدت و همدلی در بین نیروهای بسیجی و فرماندهان گردانها از دیگر اهداف این رزمایش هستند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گناباد ادامه داد: بسیجیان خواهر و برادر به استعداد زار نفر با حضور در این رزمایش به اجرای مراحل مختلف آن شامل عملیات تاخیری کمین و ضدکمین، مقابله با نیروهای دشمن فرضی و امداد و نجات در منطقه عمومی روشناوند می پردازند.
وی گفت: نیروهای شرکت کننده در روز نخست به صورت منسجم با استقرار در مواضع از پیش تعیین شده و شناخت مواضع دشمن فرضی عملیات خود را آغاز کردند.
بیش از نیمی از جمعیت شهرستان گناباد معادل 40 هزار نفر در قالب گردانهای عاشورا و الزهرا(س) بسیج سازماندهی شده و فعالند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار