رئیس آموزش و پرورش گناباد با بیان اینکه اکثر دانش آموزان مدارس شبانه روزی گناباد از خانواده های کم درآمد هستند، گفت: فروش محصولات تولیدی دانش آموزان در طرح خوداتکایی ضمن اعتماد به نفس و تقویت مسئولیت اجتماعی آنان سبب کمک به خانواده های آنان می شود.
کد خبر: ۲۲۸۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷ 11 May 2016

به گزارش تابناك رضوی با بیان اینکه این دانش آموزان تولیداتی در زمینه های زعفران، کشت گلخانه ای، پسته کاری، خیاطی و هنرهای دستی دارند، اظهار كرد: با توجه به اینکه دانش آموزان مدارس شبانه روزی در ساعات بعدازظهر در محل خوابگاه ها مستقر هستند لذا به منظور غنی سازی اوقات فراغت و کاهش آسیب های اجتماعی این دانش آموزان طرح خود اتکایی در این مدارس اجرا می شود.

وی ادامه داد: در این راستا با توجه به آداب و رسوم و شرایط بومی گناباد مهارت های لازم به دانش آموزان مدارس شبانه روزی متوسطه اول و دوم داده می شود تا آنها ضمن مهارت آموزی تولیدات بومی داشته باشند و آنها را به فروش برسانند.

رئیس آموزش و پرورش گناباد با بیان اینکه اکثر دانش آموزان مدارس شبانه روزی گناباد از خانواده های کم درآمد هستند، افزود: فروش محصولات تولیدی دانش آموزان در طرح خوداتکایی ضمن اعتماد به نفس و تقویت مسئولیت اجتماعی آنان سبب کمک به خانواده های آنان می شود.

مهدوی با اشاره به اجرای طرح خوداتکایی در ۴ مدرسه شبانه روزی متوسطه اول و دوم گناباد تصریح کرد: علی رغم غیر اجباری بودن این طرح در مدارس، دانش آموزان استقبال خوبی نموده اند لذا انتظار می رود که مسئولین استانی و کشوری با تخصیص اعتبارات مشکلات این طرح را در گناباد برطرف نمایند.

وی با بیان اینکه اولین بازار فروش محصولات دانش آموزان گنابادی در طرح خوداتکایی با استقبال خوبی از سوی مردم برگزار شد، افزود: آموزش و پرورش گناباد به منظور حمایت از تولیدات دانش آموزان گنابادی، در حد توان خود هدایا و امکانات مورد نیاز مدارس را از تولیدات دانش آموزان تهیه می کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار