همزمان با ولادت حضرت ابوالفضل(ع)؛
همزمان با فرخنده میلاد با برکت علمدار کربلا حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، آیین تجلیل از مقام شامخ جانبازان تربت جام؛ با حضور مسئولان اجرایی، نظامی، انتظامی و شرکت جانبازان به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران در اردوگاه سردار شهید محمد ابراهیم شریفی"قدس سپاه"در روستای بزد شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۲۲۸۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳ 11 May 2016

به گزارش تابناک رضوی در ابتدا این محفل پرویز نجفی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تربت جام با تبریک روز جانباز گفت: جانبازان عزیز انقلاب اسلامی به فرمان ولی فقیه از دورترین نقاط کشور به جبهه های نبرد حق و باطل شتافتند و از کیان نظام اسلامی دفاع کردند.
 
نجفی افزود: جانبازان با نثار جان خود در دفاع مقدس به درجه جانباز انقلاب نایل گشتن که باعث افتخار همگان است.
 
در ادامه مراسم حجت الاسلام حبیب الله زاهدی امام جمعه موقت و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تربت جام با تجلیل از مقام شامخ جانبازان گفت: جانبازان سرمایه های بزرگ انقلاب اسلامی هستند که باید قدر بدانیم.
 
حجت الاسلام زاهدی عشق با امام زمان خودش،معرفت و عرفان را از برجستگی های حضرت ابوالفضل العباس(ع) به عنوان بزرگ جانباز اسلام برشمرد و خاطر نشان کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری جانبازان رهبران این نهضتند و ارزش آنان از شهدا بالاتر است که ارزشمندترین سرمایه خود را برای حفظ اسلام و انقلاب تقدیم کردند.
 
وی تاکید کرد: همه باید مواظب فتنه های دشمن باشیم که خدای نکرده بر اثر غفلت در مسیر دشمن حرکت نکنیم و به برکت شهدا و جانبازان همه توطئه ها نقش برآب شده است.
 
گفتنی است؛ آیین تجلیل از مقام شامخ جانبازان شهرستان تربت جام به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار و به رسم یاد بود هدایایی به جانبازان تقدیم شد.

برچسب ها: جانباز ، تربت جام
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناصر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
باسلام به مسوولین صادق و سختکوش تابناک، درصورت تمایل گزارشی هم بابت تجلیل از جانبازان شاغل در بنیاد مسکن خراسان رضوی ، که بهترین نحو انجام شده،منتشر فرمایید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار