بسیج رسانه استان با همکاری اداره ورزش و جوانان و شهرداری منطقه 9 مشهد همایش کوهپیمایی خانوادگی ویژه فعالان رسانه را برگزار میکند.
کد خبر: ۲۲۷۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹ 10 May 2016
سرهنگ علما مسئول بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: این همایش کوهپیمایی خانوادگی به مناسبت گرامیداشت اعیاد شعبانیه و با هدف تعامل و همبستگی بیشتر، بصورت هم زمان  میان فعالان رسانه و مردم  از ساعت هفت صبح روز جمعه 24 اردیبهشت و پس از قرائت دعای پر فیض ندبه از سایت پرواز بادبادک های کوهستان پارک خورشید آغاز میشود.

مسئول بسیج رسانه خراسان رضوی اظهار داشت: با توجه به دغدغه خبرنگاران و استرس بالای کاری همکاران رسانه ای و ایجاد شور و شادابی انس و الفت بین فعالان رسانه و تشویق شهروندان به ورزش و اهمیت به فعالیت بدنی به عنوان یکی از راهکارهای حفظ سلامتی از اهداف برگزاری این همایش کوهپیمایی است.
 
رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی همچنین از برنامه ریزی برای برگزاری مسابقات ورزشی جام شهدای رسانه در آینده نزدیک خبر داد و افزود: برگزاری این مسابقات در 5رشته ورزشی فوتبال، والیبال، تنیس روی میز، دارت، و تیراندازی میان  فعالان رسانه خواهر و برادر منوط به حمایت مدیران رسانه استان و شرکت اصحاب رسانه خواهد بود.
 
وی اظهار داشت: حمایت از تولیدات داخلی و اقتصاد مقاومتی محوریت اصلی برگزاری این مسابقات خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار