فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور گفت: پيرمرد 81ساله به نام حسن، به دليل اختلافات قبلي با پيرمرد 80ساله ديگري به نام اسماعيل درگير شده و متاسفانه اسماعيل به دليل اصابت ضربات چاقو به قتل مي‌رسد.
کد خبر: ۲۲۷۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳ 10 May 2016

به گزارش تابناك رضوي، سرهنگ اکبر آقابيگي با بيان اين مطلب، اظهار كرد: ساعت 10:45 دقيقه روز جمعه شهروندي در تماس با فوريت‌هاي پليسي 110 از وقوع يک فقره نزاع منجر به قتل در بخش زبرخان شهرستان نيشابور خبر داد که ماموران کلانتري 18 خروين به محل اعزام شدند.

وي ادامه داد: ماموران پس از مراجعه به محل و بررسي اوليه متوجه شدند، يک پيرمرد 81 ساله به نام حسن، به دليل اختلافات قبلي با پيرمرد 80 ساله ديگري به نام اسماعيل درگير شده و متاسفانه اسماعيل به دليل اصابت ضربات چاقو به قتل مي‌رسد.

فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور عنوان كرد: با تاييد خبر قتل ازسوي ماموران کلانتري، کارگاهان دايره مبارزه با جرائم جنايي و قتل پليس آگاهي به اتفاق ماموران تشخيص هويت، قاضي پرونده قتل و پزشکي قانوني در محل حاضر و با دستور مقام قضايي جسد جهت معاينه به سردخانه انتقال داده شد.

آقابيگي افزود: متهم به قتل 81 ساله در همان لحظات اوليه در حالي‌که يک تيغه چاقوي قصابي (آلت قتاله) در دستش و در حال استعمال سيگار بود دستگير و جهت تحقيقات بيشتر به پليس آگاهي منتقل شد.

متهم با قبول بزه انتسابي در تحقيقات پليسي نيز گفت: بنده مقتول را از قبل مي‌شناختم ولي بدليل برخي اختلافات قبلي وي را با چاقو به قتل رساندم.

با اعتراف متهم، صحنه قتل با دستور قاضي پرونده بازسازي و متهم با قرار صادره روانه زندان شد.

منبع: پايگاه خبري پليس


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار