معاون اقتصادی شهردار مشهد از سرمايه‌گذاري 2ميليارد يورويي تركيه در پروژه‌هاي مختلف شهر مشهد خبر داد.
کد خبر: ۲۲۷۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷ 10 May 2016

به گزارش تابناك رضوي، محمد‌رضا مزجی با علام اين خبر،‌ گفت: در زمینه همکاری گروه سرمایه‌گذاری ترکیه با معاونت اقتصادی شهرداری مشهد، گروه سرمایه‌‌گذاری ترکیه برنامه‌های خود در اين زمینه را توضیح داده است.

وی با اشاره به مذاکرات صورت گرفته با این گروه افزود: گروه سرمایه‌گذاری ترکیه اعلام آمادگی برای سرمایه‌گذاری در پروژه خط 4 قطار شهری مشهد، ساخت 10 هزار واحد مسکونی مناسب برای اقشار متوسط جامعه همراه با فضای سبز، مرکز خرید و ناوگان تاکسی رانی با افزودن 20 هزار دستگاه تاکسی با برند ژاپنی کرده است.

معاون اقتصادی شهردار مشهد در زمینه میزان سرمایه‌گذاری گروه ترکیه بیان کرد: حجم کل سرمایه‌گذاری که گروه سرمایه‌گذاری ترکیه اعلام آمادگی کرده، بیش از 2 میلیارد یورو است که معاونت اقتصادی شهرداری تا سقف یاد شده همکاری خواهد کرد.

مزجی با اشاره به اعلام گروه سرمایه‌گذاران مبنی بر زمان اجرای این پروژه‌ها، اظهار كرد: گروه سرمایه‌گذاری ترکیه اعلام کرده ظرف 10 تا 15 روز آینده نقل انتقالات و مبادلات بانکی را انجام خواهند داد.

وی در ادامه از تمایل بسیار زیاد این گروه برای سرمایه‌گذاری در مشهد خبر داد و افزود: معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مشهد سبب شد این گروه با فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مشهد آشنا و برای مشارکت در پروژه‌ها مشتاق شوند.

معاون اقتصادی شهردار مشهد با بیان اینکه گروه سرمایه‌گذاری ترکیه با سرمایه میلیاردی در پروژه هلدینگ زائر نیز اعلام همکاری کرده‌اند، تصریح کرد: اطلاعات مبادله شده و مذاکرات بیانگر آن است که چنانچه مراحل اداری انجام پذیرد 4 تا 5 ماه آینده به فاز اجرایی نزدیک می‌شود.

منبع: تسنيم


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار