فرماندار ملكشاهي گفت : كار و كارگر نماد نوآوري، توسعه و سازندگي در ايران اسلامي بوده و با وجود آنها، توليد در كشور شكل مي گيرد.
کد خبر: ۲۲۲۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۸ 01 May 2016

فرماندار ملكشاهي گفت : كار و كارگر نماد نوآوري، توسعه و سازندگي در ايران اسلامي بوده و با وجود آنها، توليد در كشور شكل مي گيرد.


به گزارش تابناک ایلام؛حسينعلي موسوي گفت : حمايت از توليدات داخلي و قشر كارگر باعث رونق اقتصادي شده و با فعاليت آنها به صورت مستمر و وسيع در كشور رونق اقتصادي شكل گرفته و در نهايت اقدام و عمل در عرصه اقتصاد مقاومتي شكل واقعي خود را خواهد يافت.
فرماندار ملكشاهي اظهار كرد: بدون ترديد كارگران به عنوان نيروي مولد و از مهمترين فعالان اقتصادي و اجتماعي جامعه محسوب مي شوند كه چرخه هاي توليد و اقتصاد كشور با بهره گيري از وجود آنها مي چرخد.
وي اضافه كرد: اگر ما امروز از استقلال و خودكفايي و توليد داخلي حرف زده و از آن حمايت مي كنيم، همه و همه در سايه كار و تلاش كارگران پرتلاش اين سرزمين ميسر شده است.
موسوي گفت : روز كار و كارگر تنها به عنوان نماد يك قشر زحمت كش و پرتلاش نيست بلكه روز كار و كارگر نماد نوآوري، توسعه و سازندگي اقتصادي در سرزمين ايرن اسلامي است.
وي با بيان اينكه امروزه كارگران، كارفرمايان و دولت اضلاع يك مثلث و شركاي اجتماعي يكديگر هستند، گفت: همه آنها بايد با يكديگر در تعامل باشند تا در عرصه توليد و اقتصاد به پيشرفت دست پيدا كنيم.
شهرستان ملكشاهي 25 هزار نفري ملكشاهي در 35 كيلومتري جنوب ايلام قرار گرفته است، در اين شهرستان بيش از 40 واحد توليدي صنعتي و صنفي و 120 واحد توليدي در حوزه كشاورزي مشغول فعاليت هستند كه تعداد قابل توجهي كارگر در اين واحدهاي توليدي مشغول به كار و توليد هستند./ف

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار