کد خبر: ۲۲۰۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰ 29 April 2016
به گزارش «تابناک یزد»، یک عضوهیات مدیره بنیاد امید ایرانیان گفت: در ماه ها و سال های فعالیت مجلس دهم زمینه تندروی برچیده خواهد شد.
حسن رسولی با بیان اینکه کمک به رونق اقتصادی اولین اولویتی است که اصلاح طلبان و حامیان دولت درمجلس آینده باید مورد توجه قرار دهند اظهار کرد: کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش سرمایه اجتماعی و هم چنین ایجاد شرایط باثبات و اعتماد بخش درعرصه سیاست داخلی از اولویت های مهم بعدی به شمار می روند.

وی افزود: لازم است تا مجلس آینده همگامی و همراهی با دولت را ضمن حفظ استقلال و اعمال حق نظارتی که دارد مدنظر قرار دهد.رسولی هم چنین درپاسخ به این سوال که در مسیر پیش روی دولت با توجه به همسویی با مجلس ضرورت تغییرات درکابینه آقای روحانی ایجاد خواهد شد یا خیر؟ اظهارکرد: من فکر می کنم بعد از اعلام نتیجه مرحله دوم انتخابات و روشن شدن ترکیب مجلس به لحاظ نسبتی که با دولت خواهد داشت فرصتی برای آقای دکتر روحانی ایجاد می شود تا متناسب با این شرایط نسبت به بازنگری در رویکردها و جهت گیری های کلی ومدیریت دولت با فراغ بال بیشترقدم بردارد وهم چنین با توجه به نگاه آسیب شناسانه از قابلیت ها و عملکردهای اعضای هیات دولت، تصمیم مقتضی را در این راستا اتخاذ کند.
این فعال سیاسی اصلاح طلب گام سوم اصلاح طلبان در سال جاری بعد از گام های برداشته شده در سال های 92 و 94 را افزایش میزان خدمت رسانی به مردم دانست و گفت: کاستن از فشارهای اقتصادی و معیشتی هم چنین افزایش اشتغال و کمک به سرمایه گذاری و به طور کلی خدمت به مردم و جلب رضایت مردم گام سومی است که انتظار می رود دولت و مجلس همسو و سازگارتر بردارند.
نواندیش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار