حمیدرضا منصوریان، عمران قراگزلو، علی آهنگری و مهدی اسدی در این مسابقات حاضر می‌شوند.
کد خبر: ۲۲۰۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶ 27 April 2016
رئیس هیئت جودو استان همدان گفت: جودوکاران استان همدان برای حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی به این رقابت ها اعزام می‌شوند.

جلال نصرپور در گفتگو با مهر، با اشاره به اعزام جودوکاران همدانی اظهار داشت: جودوکاران استان برای حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی در رده سنی جوانان فردا به تهران اعزام می‌شوند.

وی افزود: حمیدرضا منصوریان، عمران قراگزلو، علی آهنگری و مهدی اسدی در این مسابقات حاضر می‌شوند.

رئیس هیئت جودو همدان با اشاره به فعالیت هیئت‌های شهرستانی گفت: شهرستان‌های تویسرکان، نهاوند، بهار و ملایر از شهرستان‌های فعال هستند که در برنامه توسعه این هیئت، توجه و فعال کردن سایر شهرستان‌های استان مدنظر است.

نصرپور با اشاره به استقبال بانوان همدانی از رشته جودو بیان کرد: استان همدان در جودوی بانوان یک سر و گردن از سایر هیئت‌های استان بالاتر بوده و بانوان همدان همیشه یک پای مسابقات، لیگ‌ها و اردوهای تیم ملی هستند.

وی عنوان کرد: حضور کبری کرمی و مژگان کولیوند از مربیان قدرتمند همدان در تیم ملی ایران باعث رشد قابل‌ملاحظه جودو بانوان در همدان شده است.

رئیس هیئت جودو همدان بابیان اینکه مربیان خوبی در سطح استان کار می‌کنند گفت: کبری کرمی از مربیان خوب همدان به‌عنوان برترین مربی چهارمین دوره لیگ بانوان کشور شناخته‌شده که این از افتخارات مربیان هیئت است.

نصرپور یادآور شد: همچنین چهار مربی نیز در امر استعدادیابی در همدان فعالیت دارند که امید می‌رود در آینده نه‌چندان دور با برنامه‌ریزی‌هایی که در امر استعدادیابی و توجه به نونهالان و نوجوانان در سنین پایه انجام دادیم هیئت همدان رشد چشمگیری داشته باشد.

وی با اشاره به رشد روزافزون جودو استان همدان بیان کرد: جودو همدان از قطب‌های اصلی جودو کشور بوده و در حال حاضر بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر در این رشته در استان همدان فعالیت می‌کنند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار