صبح امروز در یکصد و هجدهمین جلسه علنی شورای شهر نظریه کمیسیون حمل و نقل در زمینه تغییر نام من کارت به مشهد کارت بررسی و رای آورد.
کد خبر: ۲۱۹۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹ 26 April 2016
رئیس کمیسیون حمل و نقل مشهد: کلمه "من” القا فردی دارد و برای افزایش هویت شهری و حس تعلق به شهر چنین پیشنهادی دادیم و قرار نیست هزینه ای روی دست شهر داشته باشد.

فیاضی: در شهرهای دیگر هم بر اساس اسم شهر نام کارت ها را می گذارند مانند اصفهان کارت و این می تواند در اختیار مردم و زائرین به عنوان یک یادگاری از شهر مشهد قرار بگیرد.

رجایی مدیر عامل سازمان فاوا: ایجاد مشهد کارت یک دوگانگی بین مردم ایجاد می کند و ممکن است باعث سردرگمی شود.

فاطمی: تکنولوژی تولید این کارت ها در ایران نیست و در خارج از کشور است،  این کارت ها ممکن است تا ۱۰ سال در دست مردم بماند و سرگردانی به وجود می آید. این تغییر چه ضرورتی دارد؟ آیا با تغییر این نام هویت شهری ایجاد می شود؟ من کارت حس مسئولیت پذیری و علاقه شخصی ایجاد می کند.در مجموع شهر مشهد بسته هایی از واژه من داریم مانند من میل و … که به نظرم بسته خوبی است.

قدیری طرقی: بحث جمع آوری و معدوم سازی من کارت نیست و میتوان از کارت های قبلی استفاده کرد لذا پیشنهاد خوبی است.

اخلاقی در این جلسه از تغییر نام به مشهد کارت دفاع کرد.

 اعضای شورا با رای اکثریت به تغییر "من کارت” به "مشهد کارت” رای دادند

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۶
قربان اکثریت شما برم. نمونه کامل اجرای جهانی فکر کنید محلی عمل کنید هستن این دوستان. کلا وقت و عمر مسیولیت تون رو دارید هدر میدید با این طرز فکرتون. یه روز برای سردرگم کردن مردم به فکر تغییر نام خیابون ها هستید و یک روز هم این. برای دستور جلسه بعدی تون هم پیشنهاد بسیار مهم تغییر نام قطار شهری رو دارم. اصلا قطار ینی چی؟ میشه از اسامی زیباتر و معنادار تری مثل آهن برقی یا هر چیز دیگه استفاده کرد. اوقات تون خوش
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار