مردم سه حوزه انتخابیه استان تهران از حماسه دهم اردیبهشت‌ماه می‌گویند؛
کد خبر: ۲۱۸۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹ 25 April 2016
مردم استان تهران در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفندماه، حماسه بزرگی را خلق کردند و هم‌اکنون نیز مردم سه حوزه انتخابیه این استان مهیای حضور در دور دوم انتخابات می‌شوند.
محمدرضا حیدری: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حالی روز جمعه دهم اردیبهشت‌ماه در سه حوزه انتخابیه استان تهران برگزار می‌شود که واجدان شرایط رأی دادن، خود را مهیای حضور تاریخ‌ساز در انتخابات پیش رو می‌کنند.

بر اساس آمارهای ارائه‌شده، حدود ۱۷میلیون واجد شرایط رأی دادن در کشور حضور دارند که می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنند.

برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در سه حوزه انتخابیه استان تهران

بر اساس قانون، تنها کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنند که در دور اول انتخابات در همان حوزه رأی داده باشند.

انتخابات مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه شهریار، دماوند و رباط‌کریم به دور دوم کشیده شده و با حضور واجدان شرایط رأی دادن در این حوزه‌ها، تکلیف سه کرسی دیگر مجلس شورای اسلامی مشخص خواهد شد.

مردم استان تهران در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفندماه، حماسه بزرگی را خلق کردند و هم‌اکنون نیز مردم سه حوزه انتخابیه این استان، مهیای حضور در دور دوم انتخابات می‌شوند.

حضور مردم درصحنه خنثی‌کننده توطئه دشمنان است



علی بوربور یکی از شهروندان حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حضور باشکوه مردم در انتخابات، برکات و دستاوردهای فراوانی را برای نظام اسلامی به همراه خواهد داشت.

وی افزود: مردم با حضور در انتخابات، می‌توانند علاوه بر استحکام بخشیدن به پایه‌های نظام اسلامی، توطئه‌های دشمنان را نیز خنثی کنند.

بوربور ادامه داد: دشمن می‌کوشد تا حضور حداکثری مردم را در عرصه انتخابات دچار خدشه کند و قطعاً هر رأی واجدان شرایط، می‌تواند پاسخ محکمی را به نقشه‌های دشمنان انقلاب اسلامی بدهد.

نمایندگان منتخب مجلس قدر حضور مردم درصحنه را بدانند

محمد شریفی یکی از شهروندان حوزه انتخابیه رباط‌کریم و بهارستان که دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است نیز اظهار داشت: مردم ایران اسلامی همواره در برهه‌های مختلف نظیر راهپیمایی‌ها و انتخابات به وظیفه و رسالت خود عمل کردند.

وی افزود: نمایندگان منتخب مجلس که آرای حداکثری مردم را کسب می کنند باید بدانند که واجدان شرائط رأی دادن به آنان اعتماد کرده و باید از همه ظرفیت های خود برای خدمت رسانی به مردم استفاده کنند.

شریفی ادامه داد: قطعا مردم سه حوزه انتخابیه استان تهران در دهم اردیبهشت ماه بار دیگر بر سر صندوق های رأی حاضر شده و به وظیفه خود عمل می کنند.

وی بیان داشت: انتخاب فرد اصلح از میان نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از جمله موضوعاتی است که باید واجدان شرائط رأی دادن به آن توجه جدی کنند.

حماسه حضور مردم در تاریخ سیاسی استان تهران ثبت خواهد شد

محمد منعم یکی دیگر از شهروندان استان تهران نیز با اشاره به این نکته که مردم حوزه های انتخابیه استان تهران آماده حضور باشکوه در انتخابات هستند، اظهار داشت: قطعا حضور باشکوه مردم سه حوزه انتخابیه استان تهران در تاریخ سیاسی این استان ثبت خواهد شد.

وی افزود: مردم استان تهران همواره نشان داده اند که در صحنه حضور داشته و به رسالت خود عمل می کنند و بدون تردید در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز به وظیفه خود عمل خواهند کرد.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار