رئیس هیئت جودو استان همدان گفت: علی آهنگری جودوکار کبودرآهنگی در رده سنی جوانان به عضویت ثابت تیم ملی کشور درآمد.
کد خبر: ۲۱۵۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷ 21 April 2016
رئیس هیئت جودو استان همدان گفت: علی آهنگری جودوکار کبودرآهنگی در رده سنی جوانان به عضویت ثابت تیم ملی کشور درآمد.

به گزارش مهر،جلال نصرپور با اشاره به وضعیت جودوکار کبودرآهنگی اظهار داشت: علی آهنگری در مسابقات مدعیان کشور انتخابی تیم ملی در سال ۹۳ که با حضور ۳۹۴ جودوکار در رده سنی جوانان برگزار شد در بخش سنگین‌وزن به نایب‌قهرمان رسید و توانست برای اردوی تیم ملی انتخاب شود.

وی افزود: آهنگری در تمرینات تیم ملی در کیش و تهران حضور ثابت و فعالی داشته و در تمرینات آینده تیم ملی نیز که ۸ اردیبهشت‌ماه جاری برگزار می‌شود، حضور خواهد یافت.

رئیس هیئت جودو استان همدان با اشاره به حضور این جودوکار در مسابقات برون‌مرزی گفت: علی آهنگری در رقابت‌های برون‌مرزی که در ۲۸ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد در صورت اعزام رده سنی جوانان، به‌عنوان یکی از امیدهای تیم ملی ایران در وزن مثبت ۱۰۰ کیلوگرم به رقابت با حریفان خواهد رفت.

نصرپور عنوان کرد: امیدواریم این ورزشکار جوان و مستعد باعث افتخار برای خود و استان شود.

وی بابیان اینکه یکی از برنامه‌های هیئت توجه روزافزون به استعدادهای شهرستان‌های استان همدان است، بیان کرد: باید از پتانسیل‌های استان در راستای پیشبرد اهداف هیئت جودو استان استفاده شود.

رئیس هیئت جودو استان همدان با اشاره به لزوم استعدادیابی گفت: همدان از قطب‌های اصلی جودو کشور بوده و این امر با توجه به رده‌های سنی پایه و استعدادیابی محقق شده است.

نصرپور یادآور شد: برای آنکه در آینده نیز در رشته جودو حرفی برای گفتن داشته باشیم باید از امروز حرکت و آینده سازی و پشتوانه سازی کنیم.

رئیس هیئت جودو استان همدان با اشاره به بحث مربیگری و داوری نیز بیان کرد: حدود ۵۰ نفر در داوری و ۹۰ نفر نیز در مربیگری رشته جودو در استان همدان فعالیت می‌کنند.

وی یادآور شد: خوشبختانه در بحث داوری و مربیگری در رشته جودو مشکلی وجود ندارد و حتی استان همدان داور و مربی ممتاز نیز در این رشته دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار