"جالب ترین سازمان مشهد، آب و فاضلاب است. باران نباشد کمبود داریم. باران باشد قطعی آب داریم.جالب توجه اینکه دراین سازمان فردی نیست که جواب تلفن را بدهد.از خراسان درخواست دارم این موضوع را پیگیری کند.
کد خبر: ۲۱۴۱۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹ 18 April 2016
شرکت آب در تاریخ 28 فروردین و بدون هیچ گونه اطلاع رسانی آب را در منطقه اقبال لاهوری از ساعت 10 صبح قطع کرد و تا این لحظه که ساعت 19 است آب هنوز قطع است و تلفن اتفاقات آب هم جوابگو نیست و به صورت مکرر اشغال است.
آب وفاضلاب  تلفن 122  اتفاقات را پاسخگو باشد؛ از ساعت 14 آب نداریم تاکنون که ساعت 19  است تلفن هارانیز جواب نمی دهند تا کی بی برنامگی و عدم اطلاع رسانی ".
جملات بالا بخشی از پیام های ارسالی مردم به سامانه 2000999 روزنامه خراسان و همچنین تماس تلفنی تعدادی از شهروندان مناطق بولوار وکیل آباد،لادن و بولوار فکوری مشهد است که از قطع آب این مناطق بدون اطلاع رسانی قبلی آن هم به مدت زمان طولانی گلایه داشتند و خواستار پیگیری و پاسخگویی مسئولان شرکت آب و فاضلاب مشهد شده اند. برای پیگیری این موضوع به سراغ مسئولان شرکت آب و فاضلاب مشهد می رویم .
"محمد محمدزاده" مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مشهد در این باره می گوید : دراثر بارندگی های شدید سیلاب های ایجاد شده به برخی از چاه های برداشت و منابع تامین آب نفوذ کرد که برای رفع این مشکل باید اقداماتی از جمله تمیز کردن لوله ها انجام می شد. به همین دلیل به اجبار آب مشترکان برخی از مناطق مشهد روزگذشته قطع شد.
وی می افزاید: به دلیل اینکه این اتفاق غیر مترقبه بود، اطلاع رسانی از قبل در زمینه قطع شدن آب برخی از مناطق مشهد امکانپذیر نبود اما بلافاصله از طریق پیام صوتی و زیرنویس در شبکه خراسان رضوی دراین باره اطلاع رسانی شد.وی اضافه می کند: قطعی آب که شنبه در ضلع شمالی و جنوبی بولوار وکیل آباد ، لادن و فکوری اتفاق افتاد از طریق تلفن ثابت به صورت پیام صوتی به مشترکان شرکت آب مشهد اطلاع رسانی شد و تلفن 122که تعداد 30خط آماده به کار بود نیز در این زمینه پاسخگوی شهروندان بود.محمد زاده می گوید: همچنین  درباره قطع آب این مناطق در اخبار ساعت 19:45   و ساعت 23 از  سیمای خراسان رضوی نیز اطلاع رسانی شد.
وی می افزاید : روزگذشته مشکل برطرف و شبکه آبرسانی این مناطق ضد عفونی شد و از ساعت 6:30صبح تا 11:30 روزگذشته(یک شنبه)  آب مشترکان این مناطق به تناوب وصل شد.
خبیری/ خراسان رضوی
برچسب ها: آب ، آبفا ، مشهد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار