کد خبر: ۲۰۳۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸ 30 March 2016
تابناک گیلان: مادرانی در این مرزوبوم حضور دارند که با گذشتن از بهترین سرمایه‌های خود، عظمت و اقتدار ایران اسلامی را رقم زدند و برای همیشه نام و یادشان در تاریخ این سرزمین به یادگار ماند.

گروه استان ها-محمدرضا حیدری: روز میلاد باسعادت بی‌بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(س) در تقویم کشور به نام روز مادر و آغاز هفته زن نام‌گذاری شده است.

میلاد باسعادت حضرت زهرا(س) بهترین فرصت برای تقدیر و سپاس از تلاش‌های مادرانی است که عمر خود را برای تربیت و پرورش نسل‌های کشور صرف کرده و عظمت و اقتدار ایران اسلامی را رقم زدند.

در روز میلاد باسعادت مادر سادات، فرزندان این مرزوبوم به دیدار مادران خود رفته و از تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی آنان قدردانی می‌کنند.

در این میان مادرانی نیز هستند که با گذشتن از بهترین سرمایه‌های خود، عظمت و اقتدار ایران اسلامی را رقم زدند و برای همیشه نام و یادشان در تاریخ این سرزمین به یادگار ماند.

 

مادرانی که در فراغ فرزندان خود خم به ابرو نیاوردند

مادر شهدایی که در فراغ فرزندان خود خم به ابرو نیاورده و هیچ‌گاه از تقدیم بهترین ثمره زندگی‌شان درراه دفاع از ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی پشیمان نشدند.

در روز میلاد باسعادت حضرت زهرا(س) بسیاری از مادران شهدا بر سر مزار فرزندان خود حاضرشده و صحنه‌های زیبایی از عشق و دلدادگی مادر و فرزند را رقم می‌زنند.

اگرچه طی سال‌های اخیر بسیاری از مادران شهدا از میان ما پر کشیدند اما هنوز مادرانی هستند که با تقدیم فرزندان خود برای انقلاب اسلامی، تاریخ‌ساز شدند و باید قدر این سرمایه‌های بزرگ دانسته شود.

مادران شهدا به حضرت زهرا(س) اقتدا کردند

حجت‌الاسلام سید محسن محمودی رییس ستاد گرامیداشت هفته زن در شهرستان‌های استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت:  مادران شهدا نمونه بارز افرادی هستند که با اقتدا به مکتب اهل‌بیت عصمت و طهارت حماسه آفریدند.

وی افزود: مادران شهدا باتربیت و پرورش درست و اسلامی فرزندان خود افتخار بزرگی را رقم زدند و سرمایه‌های خود را برای گسترش و تعمیق فرهنگ و ارزش‌های ناب اسلامی فدا کردند.

محمودی ادامه داد: مادران شهدا همواره نشان داده‌اند که از تقدیم فرزندان خود برای دفاع از ارزش‌های اسلامی پشیمان نشده‌اند و این امر اوج ایمان و بصیرت مادران شهدا را نشان می‌دهد.

وی بیان داشت: امروز همه ما باید قدردان مادران شهدا باشیم و این سرمایه‌های معنوی تا زمانی که در میان ما هستند باید موردتوجه و تکریم قرار بگیرند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران گفت: مسئولان باید توجه داشته باشند که عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون ایثار و گذشت مادران شهداست و به همین خاطر باید به این سرمایه‌های معنوی توجه کرده و به آنان سرکشی کنند.

زنان همواره در خط مقدم دفاع از ارزش‌های اسلامی بوده‌اند

آزمان کادری رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: زنان و بانوان ایرانی همواره در خط مقدم دفاع از ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی قرار داشته‌اند و این مهم را در برهه‌های مختلف نظیر هشت سال دفاع مقدس نشان دادند.

وی افزود: مادران شهدا نمونه کامل پیروان حقیقی مکتب حضرت زهرا(س) هستند که با اقتدا به سیره آن حضرت، فرزندان خود را برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی تقدیم کردند و هیچ‌گاه پشیمان نشدند.

کادری ادامه داد: تقدیم فرزندان و سرمایه‌های زندگی خود برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی نشان‌دهنده ایمان و تدین بالای مادران شهداست.

وی بیان داشت: روز میلاد باسعادت حضرت زهرا(س) بهترین فرصت برای تکریم از مادران شهدایی است که آینده ایران اسلامی را رقم زدند.

مادران شهدا الگوی زنان جوان امروز هستند

امیر پورجوادی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ورامین نیز اظهار داشت: مادران شهدا نشان دادند که می توان در عرصه اجتماعی نیز تاریخ ساز شد و به نقش خود به نحو احسن عمل کرد.

وی افزود: مادران شهدا با اقتدا به مکتب حیات بخش اهل بیت حماسه آفریدند و با تقدیم فرزندان خود برای همیشه عزت و اقتدار ایران اسلامی را رقم زدند.

پورجوادی تأکید کرد: مادران شهدا، الگوی زنان جوان امروز این سرزمین هستند و باید قدر و منزلت این سرمایه های معنوی دانسته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار