برای نخستین بار رئیس فقید پژوهشکده رویان، با عنوانی جدید خطاب شد؛
حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب که پیش از این مرحوم دکتر سعید کاظمی آشتیانی را «فرزند صالح انقلاب» خوانده بودند برای نخستین بار پس از ۱۰ سال، امروز از رئیس فقید پژوهشکده رویان، با عنوان «شهید» نام بردند.
کد خبر: ۲۰۰۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۲ 20 March 2016
به گزارش تابناک رضوی، باوجود اینکه پیش از این اعلام شده بود که شهید کاظمی به علت سکته قلبی درگذشته، اما منابع آگاه می‌گویند این نابغه فناوری سلول‌های بنیادی توسط موساد «ترور بیولوژیک» شده و با ایجاد مسمومیت نامحسوس از طریق مواد شیمیایی با پایه آمفی‌تامین‌ها، دچار ایست قلبی و تنفسی شده است.

اما امروز رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در قسمتی از فرمایشات گهربارشان در اجتماع پرشور زائران و مجاوران در رواق امام خمینی(ره) حرم حضرت ثامن الحجج(ع) با تاکید بر ضرورت حمایت از جریان انقلابی فرمودند: « کاری که شهدای هسته‌ای پیش‌آهنگ آن بودند در زمینه‌های هسته‌ای. کاری که شهید تهرانی‌مقدم پیش‌آهنگ آن بود. کاری که شهید کاظمی در زمینه سلول‌های بنیادی پیش‌آهنگ آن بود؛ این‌ها کار‌های بسیار بزرگی است. کار‌ی که شهید آوینی و مرحوم سلحشور در زمینه فرهنگی پیش‌آهنگ آن بودند؛ این‌ها پیشروان کارهای انقلابی در کشور هستند. اینکه من بارها تکرار کردم نیروهای انقلابی و حزب‌اللهی را گرامی بدارید، به این خاطر است که هرجا کار انقلابی انجام شد، اثرش را دیدیم.»

شایان ذکر است شنیده ها حاکیست در سال ۱۳۸۳ نام دکتر سعید کاظمی آشتیانی ‌به‌ عنوان یکی از تاثیرگذارترین دانشمندان خاورمیانه که با توسعه دانش سلول‌های بنیادی دست برتر علمی را برای ایران ایجاد کرده بود در فهرست ترور موساد قرار گرفته بود.

عنوان شهید برای دکتر کاظمی آشتیانی توسط رهبر معظم انقلاب
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دکتر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۱
بیش از 100 نفر به غیر از ایشون از نخبه های پزشکی صنعتی در ایران هستن که فقط به جرم کار در بخش های های تک در ایران ترور شدن....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار